Ryssfemma Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Hej, för att koppla upp sig och spela online med folk, funkar det med en trådlös modem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Funkar, ja. Men skriv i rätt forum nästa gång, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Flyttar tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Ja det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Det är väl fel forum det här med, Nintendo DS är det väl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Nej. Wifi finns till Wii också. För uppkoppling mot internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Jag menar, slipper man använda trådlös router om man har Trådlöst modem? Slasktratt, jag behöver hjälp för Nintendo DS och inte Nintendo Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashki Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 varför skriver du då i wii forum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Jag menar, slipper man använda trådlös router om man har Trådlöst modem? Slasktratt, jag behöver hjälp för Nintendo DS och inte Nintendo Wii. ja det slipper man, båda är ju trådlösa lr hur? >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 varför skriver du då i wii forum? Slasktratt flytta tråden hit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Nu blir jag förvirrad, försök göra en ny tråd i det rätta forumet, eftersom jag inte har en aning om vilket forum det ska vara och detta verkar inte vara det rätta. Låser denna iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg