Yoan Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Jo, jag undrar om man inte skulle kunna lägga till ett förum underspelforumet som heter typ "Alla andra spel", det är lite jobbigt att alla lägger spel-trådar i pc-forumet och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Det fanns en tråd om det förut att pc-forumet skulle delas upp i mjukvara & hårdvara. Men jag tycker isf att det skulle vara uppdelat i spel, program & hårdvara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 (redigerat) Ja, det borde det finnas. Jag gav ett likadant förslag i en annan tråd. Redigerat 15 Juli 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 (redigerat) NEJ!! pc spelen ska va i pc, ps2 spelen ska va i ps2 spelen. Övriga spelen ska vara i övriga konsoler. Så är det bara.. annars blir alla andra forumerna skitsega. Bara för att då kommer det ju inte postas i dom forumerna. För då finns det redan en övriga spel. Redigerat 15 Juli 2007 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Håller med OneDream, de spel som man behöver hjälp med, kan man lägga i sin kategori (konsolan alltså). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 hur blir de då om man ska posta nått om ett spel som t.ex oblivion, det är ju till 360 och pc och ps3 ( osäker om det är till ps3 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Då är det väl bara att lägga inlägget i det konsolforumet man har spelet till, JohanFoppa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 mm men jag har oblivion och jag brukar hjälpa dem som skriver i PC forumet för jag har oblivion till PC, jag har inte 360 så jag brukar inte gå in där-_- vilket gör att det blir rätt knäppt om alla postar hjälp om samma spel i 420 olika forum....lr så lär sig bara den här j*vla sidan att googla >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 NEEEJ vi ska inte ha "alla andra spel"!!! Då ska man lika gärna ta bort PC forum och dom '-.- En av dom sämmre ideerna enligt mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 Nja... Idén var inte dum men JohanFoppa har en poäng i vad han sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Jag tycker det är bra som det e. Fast pc-forumet skulle kunna delas upp i "spel" och "annat", lr nåt i den stilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.