Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jo, jag undrar om man inte skulle kunna lägga till ett förum underspelforumet som heter typ "Alla andra spel", det är lite jobbigt att alla lägger spel-trådar i pc-forumet och liknande.

Skrivet

Det fanns en tråd om det förut att pc-forumet skulle delas upp i mjukvara & hårdvara.

Men jag tycker isf att det skulle vara uppdelat i spel, program & hårdvara

Gäst newnameguy
Skrivet (redigerat)

Ja, det borde det finnas. Jag gav ett likadant förslag i en annan tråd.

Redigerat av TheExecutor
Gäst OneDream
Skrivet (redigerat)

NEJ!!

pc spelen ska va i pc, ps2 spelen ska va i ps2 spelen. Övriga spelen ska vara i övriga konsoler.

Så är det bara..

annars blir alla andra forumerna skitsega. Bara för att då kommer det ju inte postas i dom forumerna. För då finns det redan en övriga spel.

Redigerat av OneDream
Gäst JohanFoppa
Skrivet

hur blir de då om man ska posta nått om ett spel som t.ex oblivion, det är ju till 360 och pc och ps3 ( osäker om det är till ps3 )

Gäst JohanFoppa
Skrivet

mm men jag har oblivion och jag brukar hjälpa dem som skriver i PC forumet för jag har oblivion till PC, jag har inte 360 så jag brukar inte gå in där-_- vilket gör att det blir rätt knäppt om alla postar hjälp om samma spel i 420 olika forum....lr så lär sig bara den här j*vla sidan att googla >_<

• 2 veckor senare...
Gäst 48893
Skrivet

Jag tycker det är bra som det e. Fast pc-forumet skulle kunna delas upp i "spel" och "annat", lr nåt i den stilen...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...