WASD Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Om man skriver typ www.lol.t k så blir det .reklam Dels så vet jag att om jag kommer till en .reklam länk så är det .t k och på detta inlägget (länk) så var det inte till nån reklam, så det är onödigt att censurera det. .t k sidor är precis som freewebs så isf borde det också censureras, men jag tycker inte att nått av dem borde göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Förut så var det många som gjorde reklam för .t k sidor så dom la till det i spärren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Jag kan anta det men som jag sa så vet jag att .reklam betyder t k, och om det var länge sen så borde admin kunna ta bort den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Då är det fritt fram igen ^^ Invisionfre e är också spärrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Visste inte det förut, men det är väl för att andra gör egna forum och om man vill länka till nåt stort forum som inte syftar på reklam så har dom oftast en annan länk, så det kan nog vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 (redigerat) Men alltså. .t k borde igenteligen tillåtas. För man kan ju betala för sin .t k adress och då finns ju ingen reklam alls! Redigerat 24 Juli 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Test: .reklam Jo, men hur ska man veta vilka som har betalat för sin .t k domän, och vilka som inte har gjort det? Det finns ju en del oseriösa sidor som har .t k domäner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 jo, det finns det säkert. Men det finns mycket oseriösa freewebs sidor också. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 (redigerat) Men alltså. .t k borde igenteligen tillåtas. För man kan ju betala för sin .t k adress och då finns ju ingen reklam alls!Det handlar inte bara om reklamen på .t k-sidan, utan även reklamen för sidan själv. Redigerat 31 Juli 2007 av 48893 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.