TecWizard Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Bra inlägg :thanks: , vad gör folk som inte har PS3 på PS3 forum?! Spelar inte så mycket online själv men ifall jag gör ska jag adda dig och se om vi har samma spel, eftersom jag inte har någon av de spel du har. Ha det bra. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 ps3 är billigt. dem som inte tycker det är antingen dryga fanboys eller korkade fattiglappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 40gb som finns nu är kanske inte så dyr,men det var 60Gb när den kom ut. man behöver inte vara fattig för att man tycker en konsoll för mellan 5-6 tusen är dyr. behöver en längre ethernet(Stavning)Kabel innan jag kan börja spela online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannyboy93 Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Har Resistance: FOM och Need For Speed Pro Street. Online ID: UltraLlama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d0gg3 Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 skulle ju inte säga att ps3:an är "Billig" direkt men If u whanna have fun u have 2 pay the price ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 ps3 är billigt. dem som inte tycker det är antingen dryga fanboys eller korkade fattiglappar....eller har helt enkelt inte samma åsikt som dig. Jag tycker dock inte att själva konsolen är särskilt dyr. Särskilt inte om man jämför med en ny speldator. Priserna på spelen är betydligt värre enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.