Andersffs Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Hur många mer än jag tycker att vanilj colan borde säljas igen? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Jadu, DEN var riktigt god. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Menar du Vanilla Coke? Jag har aldrig smakat den isåfall. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 den var så j*vla god..undra varför dom sluta sälja den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Det spelar ingen roll, jag kommer inte köpa den...Jag gillade inte smaken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Det tycker jag verkligen. Den var jävligt god. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 Vanila Coke gick alltid ner ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 Vanilla coke = bästa läsken ^^.. de slutade sälja den eftersom det var meningen det bara skulle vara limitied edition, men den kanske kommer tillbaka igen.. precis som cherry coke, men den smakade inget bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 jao den smakade ganska okejj ^^ den var good :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅ Min pappa gillar dr. pepper så j*vla äklig!!!!!!!!!!!! men vanilla coke är också jävligt äklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 27966 personer till som skrivit på formuläret på http://www.fuska.se/vanillacoke/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 (redigerat) OMG Boffaroffe, det visste jag INTE om. Asså, jag skriver på direkt. Redigerat 17 Juli 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.