Shaddy Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Visst, nytt forum och grejer. Nytt utseende. Nytt utseende i profilen oxå såg jag. Grejt. Men vafan. Alla GB-inlägg och alla polare jag hade e ju raderade av nån anledning! (klagomål!) :angry: Annars var det faktiskt ett rätt fint jobb ni gjort med sidan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 jo.... ja vill heta TheOffspring igen!!!!!!!!!!!!!! men admin säger att ja måste vänta 1 år :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 23 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 jo.... ja vill heta TheOffspring igen!!!!!!!!!!!!!! men admin säger att ja måste vänta 1 år :( So? Skyll dig själv om du bytte namn utan att tänka dig för.. Men varför blev min profil helt tom på grejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Jag håller med dig Jayzmo, det borde åtgärdas! Btw. Vet inte om admin arbetar på att lösa det här, men stora delar av sidan är fortvarande på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Gamla gästboksinlägg och gamla vänner kommer ej tillbaka. Man får lägga till på nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 23 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Krapp :( jag kommer inte ihåg alla vänner jag hade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Forumet har bytt system för vänner och gästbok och antar att det var väldigt krångligt att få in de gamla inläggen i det nya systemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Är gruppforumen förlängda eller tickade tiden när forumet var avstängt? Isåfal tycker jag att gruppforumen borde bli förlängda den tid forumet var avstängt. Btw. Jag gillar att du lagt till den nya spoiler funktionen admin! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Omg, orka lägga till alla vänner igen. Finns väl inge annat att göra. Lika bra att göra det då. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Omg, orka lägga till alla vänner igen. Finns väl inge annat att göra. Lika bra att göra det då. :(inte SÅ jobbigt xd jag hade bara 3 elr nåt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 (redigerat) ja stör mej på den där google bot, men finns ju i varje ämne efter de första inlägget. kan den inte vara BREVID ämnet istället? Redigerat 24 Juli 2007 av ruby king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Gamla gästboksinlägg och gamla vänner kommer ej tillbaka. Man får lägga till på nytt. JAG som hade fått ett gästboksinlägg men kunde inte se det pga forumet va avstängt. Synd.. Men det nico sa.. Det borde va väl krångligt. Men all (nästan iaf) engelska på forumet borde fixas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.