arneallla Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 7,5/10 är ganska svårt när man ska putta på golfen men annars är det skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 8/10 tennis är så kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Håller med, tennis är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 3/10 FÖR JA TRÖTNADE EFTER TVÅ DAGAR ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Jag skulle ge det en 4 eftersom det är bara roligt när det är nytt sedan tröttnar man snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Runt 6. Har två Wii-motes. Annars tröttnar man rätt fort på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 9/10, jag är den ända som inte har tröttnat på det efter 1 månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Jag fick det i Mars och jag har inte tröttnat på det. Men jag sitter ju inte och nördar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 jag ger den en 4:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saty Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Typ 7/10 för att det va gratis :) men precis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 4/10 Man tröttnar ganska snabbt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Habbohotellet Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Den får 4 för Nintendo Wii är inte kul ! :angry: men va f*n gör du på ett wii forum då, låt oss som tycker wii är kul få tycka det! dra till nått j*vla ps2 forum om det nu är så j*vla mkt roligare än att sitta där o skriva att wii suger på ett wii- forum jag tycker 5/10 spelet är kul när man inte har nått annat men de blir lite tråkigt i längden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.