27Caramele Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 jag har gjort en film på windows movie maker som jag vill lägga upp youtube. men när jag gör det så står det att det är fel fil format eller något sånt. hur ändrar jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 vilket format sparade du den som? Och visst använde du "Spara filmfil" när du skulle spara den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 26 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 jag vet inte. jag tryckte bara på spara knappen upper i högra hörnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Då är det säkert projekt filen du försöker ladda upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 jepp, du måste spara som ett "riktigt filmformat". För projekt filen kan du bara öppna med just Movie Maker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 26 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 ni har full ständigt rätt. jag kan bara titta på filmen med movie maker. vad ska jag göra för inta ha så da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joinapolarn Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 ni har full ständigt rätt. jag kan bara titta på filmen med movie maker. vad ska jag göra för inta ha så da?I menyn i vänster sida står det slutför film, under där står det "Spara på Datorn" Klicka där,Välj var den ska heta och ar den ska sparas Så är det klatr tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 29 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 oki, det funkade. tack! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.