Gäst Punkmantic Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Vad tycker ni om min sida? Jag gjorde den igår kväll på natten, den är inte helt klar men snart. Vill gärna veta vad ni tycker om den, och förbättringar osv. Den är till för min retro sida =] Jag tar gärna kritik. Här är den JoH.2u.Se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Den är riktigt najs, slipa lite på språket i vissa delar bara. Om det är dåligt ger det ett oseriöst intryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Varför ska den ladda en helt ny sida när man klickar på länkarna? Går lika bra med en iframe i boxen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Fattar inte riktig vad du menar, med io, tycker det skulle sett helt kladdigt om allt skulle varit på första sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Den var väldigt fin xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Snygg :). Men... Jag skulle rekomendera att lägga upp den på en annan sida än Freewebs. För det tar så otroligt lång tid att ladda sidan jämfört med om du skulle lägga upp den på typ 110mb.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Anders: Hahhahaha =]]] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Lägg upp den på www.byethost.com .. Den typ bästa som finns.. Helt ägig.. Läs min guide hur man gör en 404 sida också =) Och sök på google för iframe -.- Orkar inte ta upp det. Eller gå in på webdesignskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Snygg sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 cool sida är du 70 år ?? skulle vilja lära mig att kunna göra sådan sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 (redigerat) Kommer inte in på sidan. Freewebs verkar vara GRYMT sega nu. Hade den varit uppe hade jag kunnat ge dig lite destruktiv kritik. :evil: Edit: Kom in nu. Konstigt... Redigerat 27 Juli 2007 av Shaitan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.