Gäst Justfiwi Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Skrivet 18 Februari 2008 Denna film är gjord av Hamas. De har kopierat musse pigg för att bygga upp hat i barn i palestina. Väldigt onödig/sjuk & varför? Skulle walt disney tillåta detta? Den här filmen är ju fanemig sjuk. Det förstör verkligen Islams rykte, förstår att inte alla muslimer är våldsamma. Citera
fishmaster Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Skrivet 19 Februari 2008 Hahaha, underbar film ju.. en massa "vi ska krossa dem med Allahs hjälp!" nog för att det är ganska uppenbart varför, men jag tål inte den där 100% säkra "vi har rätt ni har fel" stilen inom religiösa grupper (finns ju bara runt 200+ olika religioner världen över med 1 miljon anhängare vardera), men igen, de dödar ju varandra om vems fantasifigur som är bäst :/ Citera
Guggo Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Skrivet 21 Februari 2008 Hahaha, underbar film ju.. en massa "vi ska krossa dem med Allahs hjälp!" nog för att det är ganska uppenbart varför, men jag tål inte den där 100% säkra "vi har rätt ni har fel" stilen inom religiösa grupper (finns ju bara runt 200+ olika religioner världen över med 1 miljon anhängare vardera), men igen, de dödar ju varandra om vems fantasifigur som är bäst :/ Hur menar du nu? Citera
fishmaster Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Skrivet 21 Februari 2008 (redigerat) Hahaha, underbar film ju.. en massa "vi ska krossa dem med Allahs hjälp!" nog för att det är ganska uppenbart varför, men jag tål inte den där 100% säkra "vi har rätt ni har fel" stilen inom religiösa grupper (finns ju bara runt 200+ olika religioner världen över med 1 miljon anhängare vardera), men igen, de dödar ju varandra om vems fantasifigur som är bäst :/ Hur menar du nu? Vad jag har hört (läst?), så finns det minst 200 religioner runt om i världen med minst 1 miljon anhängare, men det var ett tag sen jag hörde det grundtanken är ju att det finns hundratals, ja tusentals olika religioner runt om i världen (nu oberoende av antalet anhängare) och alla anser sig ha rätt, vilket såklart är omöjligt Redigerat 21 Februari 2008 av fishmaster Citera
Gäst Mindtwistah Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Skrivet 28 Februari 2008 Herregud.. Var den lilla flickan pistolhotad eller hjärntvättad? Citera
fishmaster Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Skrivet 29 Februari 2008 Herregud.. Var den lilla flickan pistolhotad eller hjärntvättad? ingendera antagligen, bara religiös som få. är ju kul när de tjatar om Allahs vilja när de gör allt skit själva, vilka puckon. Citera
Teoman123 Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Skrivet 12 Mars 2008 (redigerat) Dom e ju f*n helt hjärntvättade :o Jag ändrade mig .... Bra hoppas dom dödar alla skitjudar... Redigerat 16 Mars 2008 av Teoman123 Citera
Ryssfemma Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Skrivet 16 Mars 2008 Igentligen är dem för att slåss mot sionisterna, Israel och USA's regering som hela tiden stämplar organisationer som är emot dem för terrorister. Citera
Gäst Mindtwistah Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Skrivet 17 Mars 2008 Dom e ju f*n helt hjärntvättade :o Jag ändrade mig .... Bra hoppas dom dödar alla skitjudar... Right.. <_< Citera
Ryssfemma Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Skrivet 17 Mars 2008 Dom e ju f*n helt hjärntvättade :o Jag ändrade mig .... Bra hoppas dom dödar alla skitjudar... Right.. <_< Han menar sionisterna. Citera
Gäst TheWho Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Skrivet 4 Maj 2008 Dom e ju f*n helt hjärntvättade :o Jag ändrade mig .... Bra hoppas dom dödar alla skitjudar... Right.. <_< Han menar sionisterna. Och hamas är ju mycket bättre än sionisterna, jadå.. -.- Citera
Ryssfemma Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Ja? Bara för att du endast letar upp fakta från sionistorganisationer som CNN, SKY NEWS, FOX NEWS så är det inte sant. Israel vill att Hamas och Hizbollah ska försvagas, genom det försöker dem övertala Syrien att inte alliera sig mer med Iran. Eftersom Iran är dem som transporterar vapen. Finns tillräckligt med fakta om det, har kollat upp det själv. Tro mig, sionisterna vet inte ett namn på ett palestinsktbarn dem har dödat, men två av deras soldater som kidnappades har dem nog skrivit böcker om. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.