fishmaster Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 De försvarar palestinierna från Israel's styrkor, och försöker förstöra korruptionerna av USA och Israel mot andra arabländer. Exempel är Egypten, Jordanien, Libanon. Regeringarna där är korrupta. Men att göra det med våld och predika om att de är dj*vlar som Allah vill att man ska döda är inte rätt metoder. Det ger bara USA och Israel en anledning att fortsätta. ....I Islam så får man försvara sig..."9/11 är ett exempel." Så USA och andra länder ska lugnt kolla på vid terrorattentat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 De försvarar palestinierna från Israel's styrkor, och försöker förstöra korruptionerna av USA och Israel mot andra arabländer. Exempel är Egypten, Jordanien, Libanon. Regeringarna där är korrupta. Men att göra det med våld och predika om att de är dj*vlar som Allah vill att man ska döda är inte rätt metoder. Det ger bara USA och Israel en anledning att fortsätta. I Islam så får man försvara sig, USA och Israel har gjort tillräckligt. De tar upp en hel sida om en soldat blir dödad, men de vet inte namnet på en ända palestinsktbarn som har blivit dödad. USA och Israel försöker alltid få anledningar till och attackera länder, 9/11 är ett exempel. Faktum är att USA försöker hålla så tyst som möjligt om de av sina egna som också dör. För den "amerikanska hedern"s skull. Jaha, självklart är det så j*vla bra att skicka självmordsbombare att bomba oskyldiga civila människor som inte gjort något annat än levt i USA. Och sure, om man får försvara sig i Islam får man försvara sig i USA med. Varför skulle inte det gälla alla? De försvarar sig ju också bara när de dödar oskyldiga civila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 USA är Al-Qaida, det finns mycket som visar att USA har haft det med affärer och göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 USA är Al-Qaida, det finns mycket som visar att USA har haft det med affärer och göra.Jippie. Konspirationsteorier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 De försvarar palestinierna från Israel's styrkor, och försöker förstöra korruptionerna av USA och Israel mot andra arabländer. Exempel är Egypten, Jordanien, Libanon. Regeringarna där är korrupta. Men att göra det med våld och predika om att de är dj*vlar som Allah vill att man ska döda är inte rätt metoder. Det ger bara USA och Israel en anledning att fortsätta. ....I Islam så får man försvara sig... "9/11 är ett exempel." Så USA och andra länder ska lugnt kolla på vid terrorattentat? Det är det USA och Israel gör, skapar strider, kollar på, säger att de måste skicka ner trupper.USA och Israel får göra motstånd mot vem som helst, försvarar man sig stämplas man som terrorist och anti-semit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 De försvarar palestinierna från Israel's styrkor, och försöker förstöra korruptionerna av USA och Israel mot andra arabländer. Exempel är Egypten, Jordanien, Libanon. Regeringarna där är korrupta. Men att göra det med våld och predika om att de är dj*vlar som Allah vill att man ska döda är inte rätt metoder. Det ger bara USA och Israel en anledning att fortsätta. ....I Islam så får man försvara sig... "9/11 är ett exempel." Så USA och andra länder ska lugnt kolla på vid terrorattentat? Det är det USA och Israel gör, skapar strider, kollar på, säger att de måste skicka ner trupper.USA och Israel får göra motstånd mot vem som helst, försvarar man sig stämplas man som terrorist och anti-semit. Saken är den att det är ofta terroristerna som antingen fortsätter eller börjar. Därför är det terroristerna som ger dem anledning. Terroristerna är ena j*vla idioter. Även om USA och Israel inte är mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Terroristerna är idioter, likasom USA och Israel. USA och Israel är knappast bättre, de har gjort mer skada än vad terrorister har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Terroristerna är idioter, likasom USA och Israel. USA och Israel är knappast bättre, de har gjort mer skada än vad terrorister har gjort. Och de har gjort (och gör) den på grund av vad terroristerna gör. Liknar mest ett bråk på dagis. - Han slog mig! - Men han slog mig! - Jag bara slog tillbaka! - Du slog hårdare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Terroristerna är idioter, likasom USA och Israel. USA och Israel är knappast bättre, de har gjort mer skada än vad terrorister har gjort. Och de har gjort (och gör) den på grund av vad terroristerna gör. Liknar mest ett bråk på dagis. - Han slog mig! - Men han slog mig! - Jag bara slog tillbaka! - Du slog hårdare! Man utrotar inte terrorister genom och skjuta civila.Och det konstiga är att tusentals vapentransporter från USA till mellanöstern har försvunnit. Saddam hittade dem direkt, Bin Laden är världens mest efterlysta person, men varför går det inte och hitta honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Terroristerna är idioter, likasom USA och Israel. USA och Israel är knappast bättre, de har gjort mer skada än vad terrorister har gjort. Och de har gjort (och gör) den på grund av vad terroristerna gör. Liknar mest ett bråk på dagis. - Han slog mig! - Men han slog mig! - Jag bara slog tillbaka! - Du slog hårdare! Man utrotar inte terrorister genom och skjuta civila.Och det konstiga är att tusentals vapentransporter från USA till mellanöstern har försvunnit. Saddam hittade dem direkt, Bin Laden är världens mest efterlysta person, men varför går det inte och hitta honom? Och terroristerna går absoluuuuut inte på civila... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Har jag sagt att dem inte gör det? Herregud, ser det ut som om jag stödjer dem eller? Om det handlar om Hamas är dem inte terrorister, bara stämplade av USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Har jag sagt att dem inte gör det? Herregud, ser det ut som om jag stödjer dem eller? Om det handlar om Hamas är dem inte terrorister, bara stämplade av USA. Det verkar så på dina inlägg, ja. Och Hamas gör ju absoluuut inga terrordåd. Aldrig i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.