ShitBreakSean Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 "Say hello to my little friend" behöver jag säga mer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Uuuuuuuuuuuuuuuuuuh Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Goooooooooooooooooooooooooooooood! I CANT BELIEVE IT!!!!!!! Little Britain, överviktig fjortis som säger Oh My god lite länge och högt ^^ Vicky Pollard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 "Freedom is the right of all sentient beings" :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 "Say hello to my little friend" behöver jag säga mer :)håller me :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 "Good can never defeat evil, 'cause good is dumb." Spaceballs the movie. En sån kommentar som man alltid kommer ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuzaki Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Kanske inte ett filmcitat, men jag kör den iallafall: "Fame was like a drug, but what was even more like a drug where the drugs!" - Homer Simpson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 2 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Från Jaws "You yell barracuda,people says "What?". You yell shark,we got a panic on our hands until the 4th of July". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 "Come out to the coast, we'll get together, have a few laughs...” klassiker från Die Hard :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 (redigerat) Från Spider-Man -filmerna: "No matter what I do. No matter how hard I try, the people I love, will always be the ones who pay." "With great power, comes great responsibility." Från Star Wars: "Luke, I am your father." Redigerat 2 Augusti 2007 av 48893 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Get up you son of a bitch caus Mickey loves you (Rocky V) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Den Bästa Film Repliken är i simpsons the movie när homer är hos en indian och får smaka på nåt och så börjar det brinna i hans mun och sen säger han More Please Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 (redigerat) "Tired now boss, dog tired." Från The Green Mile. Vet inte varför jag minns det, men jag älskar det. Och såklart "Run Forrest! Run!" från Forrest Gump. ^^ Redigerat 3 Augusti 2007 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.