Zhark Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Nu är jag förbannad! I typ en och en halv månad har jag haft 201 fuskamynt, däribland en godkänd nyhet och massvis med inlägg! Vad beror det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Du får endast fuska mynt för dina inlägg i spelforumen och det kan dröja ett tag innan man får sina fuska mynt för en godkänd nyhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 VadGer Ett inskickat och godkänt fusk50 FuskaMynt En inskickad och godkänd nyhet100 FuskaMynt En inskickad och godkänd recension50 FuskaMynt Ett nytt ämne i forumet20 FuskaMynt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Som sagt så får du bara 3 fm per inlägg, men inte i alla forum. Har du t.ex. postat 502 inlägg i spamforumet och ett i PC forumet så får du bara 3 fm. Recensioner och fusk ger som sagt 50fm vardera och nyheter ger dig 100. Däremot får du bara fm för godkända saker. Om du har fått ett PM om att det är godkänt och inte fått några fm på en månad bör du kontakta admin. Eftersom systemet är lite segt ibland så har admin sagt att det kan dörja några timmar ibland, dock inte veckor. Och såklart är vettiga ämnen också något för folk som behöver fm, de get 20fm vardera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 24 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Som sagt så får du bara 3 fm per inlägg, men inte i alla forum. Har du t.ex. postat 502 inlägg i spamforumet och ett i PC forumet så får du bara 3 fm. Recensioner och fusk ger som sagt 50fm vardera och nyheter ger dig 100. Däremot får du bara fm för godkända saker. Om du har fått ett PM om att det är godkänt och inte fått några fm på en månad bör du kontakta admin. Eftersom systemet är lite segt ibland så har admin sagt att det kan dörja några timmar ibland, dock inte veckor. Och såklart är vettiga ämnen också något för folk som behöver fm, de get 20fm vardera.T.ex. för typ två timmar sen skrev jag i fuskamynt ungefär 5 inlägg...Innan de inläggen hade jag 201 FM... Sen fick jag 20 för denna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 man får inga fuskamynt i fuskamynt tråden -.- http://www.fuska.se/forum/Fuskamynt-t12708.html I detta forum får du inga FuskaMynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.