Hoppa till innehåll

Arg


Zhark

Rekommendera inlägg

Gäst newnameguy

Som sagt så får du bara 3 fm per inlägg, men inte i alla forum. Har du t.ex. postat 502 inlägg i spamforumet och ett i PC forumet så får du bara 3 fm. Recensioner och fusk ger som sagt 50fm vardera och nyheter ger dig 100. Däremot får du bara fm för godkända saker. Om du har fått ett PM om att det är godkänt och inte fått några fm på en månad bör du kontakta admin. Eftersom systemet är lite segt ibland så har admin sagt att det kan dörja några timmar ibland, dock inte veckor. Och såklart är vettiga ämnen också något för folk som behöver fm, de get 20fm vardera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sagt så får du bara 3 fm per inlägg, men inte i alla forum. Har du t.ex. postat 502 inlägg i spamforumet och ett i PC forumet så får du bara 3 fm. Recensioner och fusk ger som sagt 50fm vardera och nyheter ger dig 100. Däremot får du bara fm för godkända saker. Om du har fått ett PM om att det är godkänt och inte fått några fm på en månad bör du kontakta admin. Eftersom systemet är lite segt ibland så har admin sagt att det kan dörja några timmar ibland, dock inte veckor. Och såklart är vettiga ämnen också något för folk som behöver fm, de get 20fm vardera.

T.ex. för typ två timmar sen skrev jag i fuskamynt ungefär 5 inlägg...

Innan de inläggen hade jag 201 FM...

Sen fick jag 20 för denna tråd

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...