WASD Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 http://nyx.bogg.org/files2/513y2_notepad.JPG Varför kan jag inte få fram Statusfältet? märkte att man ser bilden man bifogar medans man skriver sitt inlägg ;) snyggt admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Kan trösta dig med att det är samma sak för mig... men alltså vad är det till för? Har aldrig tänkt på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Kan trösta dig med att det är samma sak för mig... men alltså vad är det till för? Har aldrig tänkt på det... Det är en slags toolbar längst ner som det står typ vilken rad man är på och sånt, minns inte riktigt men jag har fått fram den förut :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Förmodligen någon bug eller nått, det finns inget Statusfält på Anteckningar. Det kanske var nån standard på Visa menyn, som de inte orkade ta bort. Det finns Statusfält på Wordpad, förövrigt, och ingen Visameny i Anteckningar på Windows ME. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Förmodligen någon bug eller nått, det finns inget Statusfält på Anteckningar. Det kanske var nån standard på Visa menyn, som de inte orkade ta bort. Det finns Statusfält på Wordpad, förövrigt, och ingen Visameny i Anteckningar på Windows ME. wordpads statusfält säger bara "tryck på F1 om du vill ha hjälp", och jag är säker på att jag har haft statusfältet innan på denna datorn jag använder nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 jag har statusfältet igång just nu, så nog f*n finns det! du kanske har "word wrap" igång, vet inte vad det heter på svenska, men det översta alternativet under format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 jag har statusfältet igång just nu, så nog f*n finns det! du kanske har "word wrap" igång, vet inte vad det heter på svenska, men det översta alternativet under format. Där har vi det, Format > Automatiskt teckenbyte får du bocka av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 bra :) tack för alla svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.