Boffaroffe Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Google boten är viktig som jag fått i dunkat mig på otrevligt vis, men jag gillade den mer när den var på sidan och inte mitt i trådarna. Jag tror ändå inte att fler klickar på den om den ligger mitt i eller på sidan. Inte det som är meningen heller.När reklamen var på höger sida så blev det så otroligt mkt plats över från där reklamen slutar tilllängst ner på sidan. D.v.s mellan inläggen bort till högar sidan. Illustration: http://img526.imageshack.us/img526/9480/namnlsgq9.jpg På så vis var det mycket bättre att ha googleads i inlägg istället för på sidan och ta upp en stor del av forumet som inte var nödvändigt. Hoppas du förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Google boten är viktig som jag fått i dunkat mig på otrevligt vis, men jag gillade den mer när den var på sidan och inte mitt i trådarna. Jag tror ändå inte att fler klickar på den om den ligger mitt i eller på sidan. Inte det som är meningen heller.När reklamen var på höger sida så blev det så otroligt mkt plats över från där reklamen slutar tilllängst ner på sidan. D.v.s mellan inläggen bort till högar sidan. Illustration: http://img526.imageshack.us/img526/9480/namnlsgq9.jpg På så vis var det mycket bättre att ha googleads i inlägg istället för på sidan och ta upp en stor del av forumet som inte var nödvändigt. Hoppas du förstår. tycker ändå dem borde sätta den längst på varje inlägg, är ganska störande att se skiten under det första inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Jag tycker inte det är så störande. Men jag tror folk läser annonserna mer sällan nu eftersom man vill ju läsa alla inlägg fort och tänker inte på några annonser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Google boten är viktig som jag fått i dunkat mig på otrevligt vis, men jag gillade den mer när den var på sidan och inte mitt i trådarna. Jag tror ändå inte att fler klickar på den om den ligger mitt i eller på sidan. Inte det som är meningen heller.När reklamen var på höger sida så blev det så otroligt mkt plats över från där reklamen slutar tilllängst ner på sidan. D.v.s mellan inläggen bort till högar sidan. Illustration: http://img526.imageshack.us/img526/9480/namnlsgq9.jpg På så vis var det mycket bättre att ha googleads i inlägg istället för på sidan och ta upp en stor del av forumet som inte var nödvändigt. Hoppas du förstår. Jo det förstår jag men jag gillade bara det bättre när den låg på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Google boten är viktig som jag fått i dunkat mig på otrevligt vis, men jag gillade den mer när den var på sidan och inte mitt i trådarna. Jag tror ändå inte att fler klickar på den om den ligger mitt i eller på sidan. Inte det som är meningen heller. När reklamen var på höger sida så blev det så otroligt mkt plats över från där reklamen slutar tilllängst ner på sidan. D.v.s mellan inläggen bort till högar sidan. Illustration: http://img526.imageshack.us/img526/9480/namnlsgq9.jpg På så vis var det mycket bättre att ha googleads i inlägg istället för på sidan och ta upp en stor del av forumet som inte var nödvändigt. Hoppas du förstår. tycker ändå dem borde sätta den längst på varje inlägg, är ganska störande att se skiten under det första inlägget GoogleBot känner väl av varje gång det blir en ny sida i en tråd. Vet inte om admin kan påverka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Jag stör mig ingenting på GoogleBot ser det som om en vanlig medlem har ett inlägg där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Som jag sa i en annan tråd, om ni stör er så mycket på GoogleBot så kör NoScript på han om ni har Firefox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Som jag sa i en annan tråd, om ni stör er så mycket på GoogleBot så kör NoScript på han om ni har Firefox?Men då försvinenr bara reklamen, inte själva "inlägget" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 (redigerat) Som jag sa i en annan tråd, om ni stör er så mycket på GoogleBot så kör NoScript på han om ni har Firefox?Men då försvinenr bara reklamen, inte själva "inlägget" jo men det finns minst ett sätt att få bort hela inlägget, utan fuskavip... Redigerat 31 Juli 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Som jag sa i en annan tråd, om ni stör er så mycket på GoogleBot så kör NoScript på han om ni har Firefox? Men då försvinenr bara reklamen, inte själva "inlägget" jo men det finns minst ett sätt att få bort hela inlägget, utan fuskavip... Exakt, det duger för mig. Det är ju något faktist, det finns nog inte mer att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 (redigerat) Som jag sa i en annan tråd, om ni stör er så mycket på GoogleBot så kör NoScript på han om ni har Firefox? Men då försvinenr bara reklamen, inte själva "inlägget" jo men det finns minst ett sätt att få bort hela inlägget, utan fuskavip... Exakt, det duger för mig. Det är ju något faktist, det finns nog inte mer att göra. nej asso jag vet hur man får bort HELA inlägget utan FuskaVip, inte bara reklamen Redigerat 1 Augusti 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 jag skulle vara tacksam som f*n om du sa hur:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.