Gäst alan.shalaji Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Någon som har läst eller läser boken? Vad tycker ni om den? Själv har jag beställt den och den kommer om cirka 3 dagar :P För er som väntar på den svenska versionen: Den kommer om 117 dagar, 23 timmar och 39 minuter (http://www.harrypotter.nu/) Så ni kommer att få vänta ett tag Innan ni postar vill jag bara påminna er: SPOILA INTE! Om ni vill säga en spoiler så säg det inom en sån dära spoilerruta. Om någon spoilar mig så sliter jag ut dennes hjärta och matar det till en get. Allvarligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 jag tycker boken ör riktgt bra, den är lite kort bara. men den innehåller allt som en bra bok ska innehålla, romantik, sorg, spänning, action och lite outhärdliga delar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Läst den, postade en massa presenter i spamforumet ^_^ Annars var den riktigt bra. [MINIMAL SPOILER(Inget specifikt, bara något generellt)] Många dör dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Tycker den verkar alldeles för vanliga sagostilen och ingen direkt mörk stil som man tidigare läst i de tidigare böckerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Ja har de här alldeles brevid mejj, dock har jag inte börjat läsa den än, eller, börjat läsa den har jag, men ja fatt inte så mycket eftersom jag inte kom ihåg något från 6an.. Så just nu läser jag 6an.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Läste ut den för några dagar sen... Här var det spoiler! Nu har ni blivit varnade! Enligt mig var delen på Hogwarts den sämsta delen i hela Harry Potter-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 (redigerat) Dumbledore kommer uppstå som ett spöke i den nya boken.. Hahaha skoja! Jag ska läsa den på svenska när den kommer ut. Redigerat 26 Juli 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 @Vitdom: De e ju 110% säkert att alla har läst 6an oxå -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 (redigerat) Ska köpa den i sverige, vill inte läsa den på engelska! Hur gör man en spoilerruta? Redigerat 26 Juli 2007 av SunEspeon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 (redigerat) Ska köpa den i sverige, vill inte läsa den på engelska! Hur gör man en spoilerruta? man skriver(utan mellanslag) [ spoiler ]blablalba[ /spoiler ] det blir: blablalba Redigerat 26 Juli 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Ska köpa den i sverige, vill inte läsa den på engelska! Hur gör man en spoilerruta? Var tror du alla andra har köpt boken?I Sverige självfallet, kom ut här också på engelska. Den svenska släpps t efter ca. 4 månader.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Den svenska släpps i september, inte om 4 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.