Scarlet Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Hejsan. Jag undrade över en grej. Hur gjorde ni för att få/skaffa erat ps3? Om ni sparade pengar, vad fick ni dom pengarna ifrån`? Om era föräldrar köpte det till er.. Vad gjorde ni då för att dom skulle köpa det? Snällhet, Sommarjobb, gå ut med hunden? =) Själv så fick jag det för att min pappa ville vara snäll... Eller så har jag skippat månads pengen i ett år x) Tacksam för svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 i xbox 360 forumet säger du att du skulle köpt ps3 om du haft råd :o Måndadspeng och godaspeng. Även att mina bröder betalade lite också.. annars skulle dom inte få spela. XD. Min mamma och pappa betalade lite också ^^ men dom kommer knappast spela mkt XD. Det var väl så jag fick det.. Och jag visade verkligen att jag villa ha det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 26 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Har jag skrivit i Xbox 360 Forumet? <_< Och då måste det ha varit länge sen.. Eller så är det fel person :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 De där det jag undrar med hur man får det?, jag fick mitt wii genom att tajat att få låna pengar och nu är jag skyldig pappa 2,78 XD Och jag få ingen månadspeng/godispeng/veckopeng, eller nåt annat.....så de e svårt för mig,jag får inte barn bidraget -.-. Så, jag får inte sommarjobba förren 16 år ålder -.- Help me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ErnestoShnake Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Tjenare., Kul Rolig fròga, . som du ser so har jag inte dom tre sista bokstaverna i alfabetet, e i spanien just nu :D B) . Men Jag sommarjobbade 3 veckor Och tjanade 11 000 nott sont. Det dar va i November eller va det oktober ?? Hmmm :huh: . Men jag hade pengarna redo Do ps3an skulle komma ut i november Men sen blev uppskytet till 23 Mars , So man kan saja att jag hade 7000 kr sparat till ps3 i 4 monader. So jag Kopte det samma dag som det kom ut :D med motorstorm och defjam: Icon.. Svar: jag tjanade cashen sjalv till min ps3a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 29 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Tjenare., Kul Rolig fròga, . som du ser so har jag inte dom tre sista bokstaverna i alfabetet, e i spanien just nu :D B) . Men Jag sommarjobbade 3 veckor Och tjanade 11 000 nott sont. Det dar va i November eller va det oktober ?? Hmmm :huh: . Men jag hade pengarna redo Do ps3an skulle komma ut i november Men sen blev uppskytet till 23 Mars , So man kan saja att jag hade 7000 kr sparat till ps3 i 4 monader. So jag Kopte det samma dag som det kom ut :D med motorstorm och defjam: Icon.. Svar: jag tjanade cashen sjalv till min ps3a Vad nice xDDVar det värt det då? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 (redigerat) Jag håller på att spara nu :D 1. Mitt barnbidrag är ju självklart på 1050 kr. Där kommer jag att ta ca 700 kr ifrån det till min sparbössa ;) 2. Jag har sommarjobbat på min skola i 5 dagar (6 timmar/dag) och tjänat 1800 kr. 3. Jag fyller år om någon vecka, och kommer nog att få ca 2500 kr. 4. Jag har en tandställning som jag ska ta bort. Och när jag är klar med den dåra, så får jag 1000 kr av pappa :D 5. Då har jag på pricken tjänat 6000 kr :D 6. PS3 kostar 5900 kr, inklusive extra kontroll och 2 spel :P 7. AS BRA FÖR MIG! Redigerat 7 Augusti 2007 av bladefinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Jag håller på att spara nu :D 1. Mitt barnbidrag är ju självklart på 1050 kr. Där kommer jag att ta ca 700 kr ifrån det till min sparbössa ;) 2. Jag har sommarjobbat på min skola i 5 dagar (6 timmar/dag) och tjänat 1800 kr. 3. Jag fyller år om någon vecka, och kommer nog att få ca 2500 kr. 4. Jag har en tandställning som jag ska ta bort. Och när jag är klar med den dåra, så får jag 1000 kr av pappa :D 5. Då har jag på pricken tjänat 6000 kr :D 6. PS3 kostar 5900 kr, inklusive extra kontroll och 2 spel :P 7. AS BRA FÖR MIG! 7. = En bra poäng xDD Jaa Du verkar förtjäna de XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Dem sålde på elgiganten för 5000 och det var 2 spel 1 dvd film och 2 kontroller och annat skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hallonsaft Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 fick det i jul och födelsedagspresent det skulle ju komma i november men det blev ju Skjutet så jag fick det i mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Min box pajade för ett par dagar sedan och har skickat in den till Microsoft. MÅSTE ha tillbaka den innan 26 september (Halo 3). Annars blir det väl ett temporärt köp av en Core. Ska i vilket fall som helst köpa ps3 typ nån gån i okt. Blir nog beg. Har jobbat hela sommaren för att få ihop lite pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Har sparat ganska länge till något, men visste inte att det skulle bli PS3. Jag har ca 10.000 och ska skaffa 2 till så att jag kan köpa en LCD-TV i samma härva. Kruxet är bara att eftersom jag får barnbidrag, så köper jag kläder själv, och vinterkläder är inte det billigaste att handla. Det svider i plånboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.