WASD Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Jag undrar om det finns en html, css, javascript.. eller nått annat man kan ha på en hemsida-tag som gör en sida mörkare eller ljusare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Det enklaste sättet skulle vara att lägga ett transparent lager ovanför och sedan öka opaciteten. Saken är väl då att det blir svårt att klicka på själva sidan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 jo det är ungefär så jag menar men att man ska kunna trycka på den också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Det e väl bara att välja ljusare färger? Om det e det du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 nja liksom jag tycker att nya fuska.se är för ljust & jag har en addon till FireFox som man kan få en sida att se ut hur man vill & jag vill göra fuska.se mörkare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Du kan ju tanka ner fuskas CSS-mall och ändra den till de färger du vill, och sedan använda nåt plugin för att kunna använda din modifierade mall på sidan :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Du kan ju tanka ner fuskas CSS-mall och ändra den till de färger du vill, och sedan använda nåt plugin för att kunna använda din modifierade mall på sidan :).:) haha var ligger denna mall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Inte vet jag, kolla källan så ser du väl vilken css-fil som sidan länkar till ^_^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 (redigerat) en av mina andra addon hittar 3 .css filer på fuska.se/forum http://www.fuska.se/forum/style_images/css_30.css http://www.fuska.se/forum/style_images/ip..../css_colors.css http://www.fuska.se/inc/style-forum.css vet inte riktigt vilken jag ska ändra, men jag hittade massa roliga .js-filer :P te.x denna som man kanske kan ändra för att göra sidan norsk^^ hittade totalt 10 .js filer sidan använder, orkar inte skriva alla. men vilken av dom 3 .css filerna ska man ändra för att få vilken effekt? antar att man ska ändra css_colors för att ändra färgerna men vad gör isf dom andra? EDIT: hehehe, jag hittade en annan css_colors.css, ska prova att byta ut den med fuskas :P EDIT2: haha det blev inte så fint länk till bild, kanske hittar en snyggare nån annan gång Redigerat 2 Augusti 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.