MilliamFh Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 vem är det som gör fusk till spel om jag skulle gjort ett spel skulle jag inte vilja att någon fuskar när dom kör.. är det dom som gör spelet? :huh: jag eller någon annan? för det finns ju fusk till 90% av alla spel i värden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Alltså fusk till spel såsom age of empires det har spelskaparna gjort. Och det gäller så gott som alla spel som man bara behöver trycka på typ enter för att en cheat ruta ska komma upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 oo skit jobbigt om jag ska göra ett spel d <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 De finns ju också de program som manipulerar spelen och det är ett sorts fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Spelskaparna gör fusken för att kunna testa buggar och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 vissa spel måste man klara innan man kan fuska.....varför de gör fusk till spel vet jag inte men det är väl för att ibland är det kul.... Spelskaparna gör fusken för att kunna testa buggar och sådant. testa buggar varför tror du de.... man behöver väl inte skapa fusk för att testa buggar....nä tror inte att det är anledningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 vissa spel måste man klara innan man kan fuska.....varför de gör fusk till spel vet jag inte men det är väl för att ibland är det kul.... Spelskaparna gör fusken för att kunna testa buggar och sådant. testa buggar varför tror du de.... man behöver väl inte skapa fusk för att testa buggar....nä tror inte att det är anledningen Har du någonsin kört Heroes V eller Diablo: Hellfire?Det går visserligen inte att använda fusken om man inte andrär på en inställningsfil manuellt. I Heroes V kan man använda debug mode. Då har man en ruta högst upp där man skriver in kommandon för att ändra speldatan. I Diablo: Hellfire är det väl kanske inte fusk, men man kan få fram lite extra quests och testkaraktärer. Jag säger att VISSA spel har det för debug mode. De flesta har det dock för att göra spelet roligare för de lata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 31 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 fattar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 vissa spel måste man klara innan man kan fuska.....varför de gör fusk till spel vet jag inte men det är väl för att ibland är det kul.... Spelskaparna gör fusken för att kunna testa buggar och sådant. testa buggar varför tror du de.... man behöver väl inte skapa fusk för att testa buggar....nä tror inte att det är anledningen Det är visst för att testa buggar, vi säger att man skriver in ett fusk för att komma till level 7 så kommer man dit på en gång, då slipper skaparna att spela hela spelet för att testa om det finns en bugg på level 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Och sen så kommer fusket fram och alla fuskar :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 vem är det som gör fusk till spel om jag skulle gjort ett spel skulle jag inte vilja att någon fuskar när dom kör.. är det dom som gör spelet? :huh: jag eller någon annan? för det finns ju fusk till 90% av alla spel i värden ;) har sätt många dumma trådar i mitt liv men det här tog priset, spel som typ age of mythology och warcraft 3 gör ju skaparna fusk själva i, men på typ WoW så kan man ju använda hacks och det är olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 (redigerat) Spelskaparna gör fusken för att kunna testa buggar och sådant. testa buggar varför tror du de.... man behöver väl inte skapa fusk för att testa buggar....nä tror inte att det är anledningen Det är visst för att testa buggar, vi säger att man skriver in ett fusk för att komma till level 7 så kommer man dit på en gång, då slipper skaparna att spela hela spelet för att testa om det finns en bugg på level 7. jaha varför tar dom inte bor fusket sen....dessutom kan spelskaparna testa buggar på spelen utan att dom behöver spela dom. som nån skrev tidigare så är det nog för att göra spelet roligare för latmaskar och n00bs. Redigerat 31 Juli 2007 av Reaper01 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.