speedo5 Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Skrivet 29 Juli 2007 Doom 3, Quake 4 och Need for speed spelen. Citera
garkan Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Skrivet 29 Juli 2007 Ni alla tar dåliga spel , det bästa spelet jag har är faktist Dreamweaver och photoshop , för till mig är design och codning rena barnLEKEN och att göra en fulländad sida för mig är som att klara hela Call of duty eller Quake 4 . Citera
Darkdevil Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Skrivet 29 Juli 2007 Ni alla tar dåliga spel , det bästa spelet jag har är faktist Dreamweaver och photoshop , för till mig är design och codning rena barnLEKEN och att göra en fulländad sida för mig är som att klara hela Call of duty eller Quake 4 . men grattis...det är ju inte ens nå spel... -.-' Citera
Gäst 48893 Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Skrivet 31 Juli 2007 Freelancer som klar etta, och FSX tillsammans med Jedi Knight II: Jedi Outcast på andra plats. Ni alla tar dåliga spel , det bästa spelet jag har är faktist Dreamweaver och photoshop , för till mig är design och codning rena barnLEKEN och att göra en fulländad sida för mig är som att klara hela Call of duty eller Quake 4 . OT: Dreamweaver? Jaha, jag gör samma sak med notepad (du ska få se när min nya sida e färdig). :huh: :P Citera
garkan Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Skrivet 31 Juli 2007 Jag sa ju inte att det var ett spel , jag sa att det är som ett spel åt mig <_< Citera
Gäst Destiny Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Skrivet 1 Augusti 2007 (redigerat) Ni alla tar dåliga spel , det bästa spelet jag har är faktist Dreamweaver och photoshop , för till mig är design och codning rena barnLEKEN och att göra en fulländad sida för mig är som att klara hela Call of duty eller Quake 4 . Roligt att skryta? World of Warcraft för mig. Redigerat 1 Augusti 2007 av Destiny Citera
mashemoto Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Skrivet 1 Augusti 2007 svårt att svara på men jag tycker faktiskt att sonic heroes e ganska kul. Citera
bazti Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Skrivet 1 Augusti 2007 Dungeon Keeper 2 Overlord Är nog dom 2 bästa Citat: '' It's good to be bad'' :evil: :medieval: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.