Gäst JeppeBoy Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 jag undrar om nån kommer se den eller har sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 kollar på den när den kommer på dvd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deathmule Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 har redan sätt den^^ orka gå på bio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Kommer inte se den, tycker simpsons är överskattat och inte ens bra ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 (redigerat) Jovars. Solklart att man ska se på den. Säkert på dvd. Jag tycker helt annulunda än Xade.. Jag tycker The Simpsons är underskattat :rollereyes: nädå.. Men det bästa "programmet" som finns nu ^^ Redigerat 28 Juli 2007 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Klart man ska se den då man får chansen. Det är inte varje dag som Homer blir jagad av hela stan. Ha ha ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Såg den igår o den var bra.......mycket bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Såg den igår o den var bra.......mycket bra :D Såg den igår med och den var väl bra :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 jag undrar om nån kommer se den eller har sett denSåg den igår, bra film. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Ska se den typ om några dagar. Men som Xade säger, jag går inte på premiären för Simpsons, det är för överskattat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 (redigerat) Kommer inte se den, tycker simpsons är överskattat och inte ens bra ;). Då missar du nåt. Jag såg den på premiären igår och den var verkligen skitbra laugh.gif. Man garvade mycket mer än vad man gör åt serien som blivit ganska uttjatad; det var roligare skämt, bättre handling och man märkte att dom lagt ner mycket arbete i filmen. Några småroliga grejer i filmen är att Arnold Swarzenegger har blivit president, Green Day dör på en spelning i Springfield och Bart blir haffad av polisen för att han åker naken på sin skateboard genom stan (man ser hans grej tongue.gif). Om man inte ser den här filmen så går man verkligen miste om nåt, vare sig man är ett Simpson-f*n eller inte. Den är helt klart underhållande från början till slut. Redigerat 29 Juli 2007 av Bjornfarsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Trevligt att alla här verkar ha missat spoiler-funktionen ;D Aja, ska nog se den idag även fast jag inte gillar Simpsons längre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.