w4nkarN Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 På mitt hockeyläger jag ska på kommer jag få Markus Näslund och andra svenska profiler. Har ni fått träffa några världstjärnor inom någon idrott på läger typ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Inte en ända och kommer inte att göra :D *stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Inte på ett läger men min treänning har spelat NHL (spelar i Modo nu tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Inte på ett läger men min treänning har spelat NHL (spelar i Modo nu tror jag) Och han heter vad ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Hasse Jonsson, men jag är inte säker på att han spelar i Modo längre >.<'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Jag är lycklig att jag inte har behövt träffa någon som har något med "näsa" i sitt efternamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Inte en ända och kommer inte att göra :D *stolt* Word :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Jag är lycklig att jag inte har behövt träffa någon som har något med "näsa" i sitt efternamn. Håller med :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Kändis eller inte, är väll lika mycket människa som vi? >.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Inte världskänd med Daniel Widing har man haft på hockeyläger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Träffade Börje Salming av en slump på Bromma flygplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 träffat asmånga friidrottsstjärnor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.