*REX* Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 I hate it.Jag blir alltid så närvös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag tror nog att de flesta är nervösa för att prata inför grupp, men med lite övning så känns det bättre. Om man är bra förbredd inför sitt föredrag så blir det oftast bättre och man slipper dessa stamningar som en del pratade om. Det är också viktigt att man inte läser innantill utan att man tittar upp på publiken. Innan man går fram är det också bra att ta ett par stora andetag, inte så stora att man svimmar utan lagomstora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Uhhh, jag vill inte tala om det! Det är ju hur tråkigt som helst! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Jo, nog är det tråkigt alltid men lite nyttigt är det nog också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Jag snackar typ: Och..Öh, så gic..k han till t-torget och kköpte en..Öh, pistol och-och döddade en.. Öh.. Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Jag läser fort som F*N Så man inte hör vad jag säger :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Jag hatar att redovis arbeten. För mig kvittar det hur mycket jag övar, jag blir ändå lika nervös så det slutar med att jag pratar i racerfart. Jag fick MVG på mitt bildarbete, men bara G i redovisningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.