PussyCat Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Hejsan..!! Varit inaktiv ett tag men tillbaka så smått igen (= Och jag känner knappt igen namnen på någon här i forumet. Så jag undrar var kan man se alla namnbyten..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 (redigerat) Jag har letat en del och inte hittat något, tror inte att det finns faktiskt. För säkerhetens skull. Redigerat 29 Juli 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Alla namnbyten har jag inte heller hittat, däremot kan du gå till någons profil och välja Val > Användarens visningsnamnhistorik. Eller så är det bara moderatorer som kan se den ^_^... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Nej :D.. jag kan även se den :D.. Så det är inte bara moderator. Men det är ju ändå jobbigt att kolla på 20 personer för att få veta namnbyterna för 20 pers. Förr kunde man bara klicka 1 gång så såg man dem ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Alla namnbyten har jag inte heller hittat, däremot kan du gå till någons profil och välja Val > Användarens visningsnamnhistorik. Eller så är det bara moderatorer som kan se den ^_^...Ojdå, där fanns den. Tack nico. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Aha ok. (= Men kommer inte klicka runt hos alla. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 nä, det vore bättre om man kunde se alla namnbyten som förut. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Det står ju "Avnändarens visningsnamn historik" xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Användarens Visnings Historik är uppdampad den säger -- till AntonJ3000 Inte Gold Pidgey till srydatanhängd srydatanhängd till Gold Pidgey Gold Pidgey till AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Det är bara det senaste namnbytet man ser... Lite dumt det också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 ja, men förhoppningsvis fixar admin i alla fall så att man kan se alla namnbyten som en användare har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Jag tror inte det är registrerat i deras databas, eller nått, de gammla namnen. Jag tror även att det är bara visningsnamnen som man kan se i Historiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.