Gäst jesper93 Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 (redigerat) hej nån som har sett Filmen Cops? tycker faktiskt den äger fett det roligaste är slutet när han sitter och skiter i skogen hahahahahaha :lol: Redigerat 29 Juli 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Den heter väl Kopps :huh: ? Men nej jag tycker den är tråkig elftersom att vi fick se den kanske fem gånger i rad den här terminen <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Tråååkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 mm, den är tråkig, förresten är inte den ganska gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 den e trååååååååååkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Tycker verkligen att den är tråkig, den har 1 eller 2 bra skämt i hela filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 alla i min familj as garvar hahahahahahahahahaha å vad jag älskar den filmen :D :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 tycker den va rolig första gången men alla andra gånger jag sätt den så vart den tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Den filmen är ju asrolig. "I'm going for the fridge" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Lite kul som när han kör karate med tjuven vid banken men lite ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 För det första heter den Kopps, ändra rubrik.. För det andra är den säkert 5 år gammal, så det är ganska onödigt att fråga om folk har sett den. För det tredje tycker jag att den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Älskar den filmen! När han hoppar och tror att kiosken ska sprängas, så sprängs den inte :lol: eller när han gör sina actionscener, i skogen och leka maradona med pistol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.