hyldran0 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Jag går in på Mina inställningar > Ändra avatarinställningar laddar upp en fil från datorn och sen ser man detta är din avatar men på forumet har jag fortfarande den gammla vad ska jag göra? bugg eller gör jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Tryck på F5-tangenten på tangentbordet några gånger så ska du se att den nya visas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 NÄR ska man trycka ner f5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 när man laddat upp bilden, seriöst SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 31 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 när man laddat upp bilden, seriöst SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK nästa gång tyvärr har mac så på F5 knappen sitter bara höja volymen knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Aha. Command (äpple) + R borde funka då, eller bara reloadknappen i Safari eller Firefox eller vad du nu känner för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 31 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 (redigerat) alltså det skumma är att det står att min ava har ändrats och jag ser min nya bild i rutan men när jag skriver i forumet så e det fortfarande samma tråkiga bild Redigerat 31 Juli 2007 av hyldran0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 (redigerat) jag ser denna bilden :S http://nyx.bogg.org/files2/830yz_av-27355.jpg har tryckt på F5 en gång, du hade samma både före & efter Redigerat 31 Juli 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Jo, nu har du den gröna bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 äntligen det tog en dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metoo Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Offtopic, igentligen va den blå lite snyggare, :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.