Kastelholm Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Vad tycker ni, ska euron införskaffas i Sverige eller ej? Jag håller iallafall på att den ska det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Nej Sverige Ska Har Svenska Kronan Kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Själv tycker jag att det skulle underlätta med euro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Nej tycker inte jag. Men jag tycker att 50 öringen ska bort, används inte ens så ofta och tar resurser i onödan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Jag pallar inte euro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Jo det skulle vara lättare skulle vara okejj med euro men vill helst ha svenska kr kvar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Palla euro, det är inget fel på den valutan vi har nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Precis. Man skulle kanske inte behöva växla medans man åker till andra euroländer men vafan hur svårt kan det vara att växla! Förresten har dem flesta svenskar växt upp med kronan hela sitt liv och det skulle vara svårt att bara plötsligt byta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kastelholm Skrivet 31 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Precis. Man skulle kanske inte behöva växla medans man åker till andra euroländer men vafan hur svårt kan det vara att växla! Förresten har dem flesta svenskar växt upp med kronan hela sitt liv och det skulle vara svårt att bara plötsligt byta. Det kanske inte skulle vara särskillt svårt att växla, men man måste betala en avgift varje gång... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst uran Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Men chilla ner lite nu det finns en chans att det blir så för man kan köpa med euro i sverige men det kunde man inte innan så dem kan börja med det helt nu men hoppas det inte blir så :( men ingen vet så börja inte bråka bara för en fråga nu då snälla. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Eftersom att allt skulle bli typ 10 gånger dyrare med euro så är valet inte särskilt svårt. Btw.. Krona ffs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Jag vill ha kronan kvar. och som Hummerpojken säger, 50-öringen behöver inte vara kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg