karldenXII Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 kör lite travina men mest tribal wars det är typ som travina fast roliga heter janne36 spelar på speed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 här snackar vi travian, inte tribal wars, och btw, så är TW sjukt mkt sämre. ar tagit över en veteoas..jag måste få upp mina residens i tio i mina minsta byar D: SÅ ska jag skicka dem till mitt perfekta oasställe <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Grande Formica vann hela endgame nu med Athena tätt bakom. Jag uppnådde 1200 i off-rank. Ska ni köra Speed nästa gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 här snackar vi travian, inte tribal wars, och btw, så är TW sjukt mkt sämre. ar tagit över en veteoas..jag måste få upp mina residens i tio i mina minsta byar D: SÅ ska jag skicka dem till mitt perfekta oasställe <3 det beror på. travian är mycket svårare än tribal dvs svårare att få soldater och resurser och sånt men tribal är det mycket lättare och går fort att börja erövra andra byar.problemet med det är att alla går runt och j*vlas med folk med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Som sagt din åsna, här pratar man travian. Ska du regga dig nu efter endgame? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 29 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Som sagt din åsna, här pratar man travian. Ska du regga dig nu efter endgame? Ja har reggat mig :) Förmodligen blir detta min sista sez dock :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 heter b00nk och kör på speed3 i nordvästra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Som sagt din åsna, här pratar man travian. Ska du regga dig nu efter endgame? Ja har reggat mig :) Förmodligen blir detta min sista sez dock :( Vad heter du?Varför? Själv heter jag Lightreduction, det går hyfsat för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Har försökt spela lite men tycker det är det sämsta spelet i sitt slag då det inte ens ger utrymme för att bygga upp en arme som kan skydda min by. Blev attackerad så många gånger som man fick dagligen av samma allians fast jag inte gjort dom ngt och dom fick inget material av mig var bara för att se till att jag inte lyckades skapa ngt motstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Jag och 2 andra spelar på Bond 007 i Speed3. 89 popp och är med i alliansen RedHood(den suger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Har försökt spela lite men tycker det är det sämsta spelet i sitt slag då det inte ens ger utrymme för att bygga upp en arme som kan skydda min by. Blev attackerad så många gånger som man fick dagligen av samma allians fast jag inte gjort dom ngt och dom fick inget material av mig var bara för att se till att jag inte lyckades skapa ngt motstånd.Det är as jobbigt har varrit med om det antal ggr :(Men är det säsonger på travian?? & isåfall hur lång är en säsong?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 (redigerat) Jag heter Holyhunter men så fort mitt skydd tog slut började folk attackera mig hela tiden. Redigerat 17 December 2008 av HolyHunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.