Hoppa till innehåll

Travian


Johkie
 Dela

Rekommendera inlägg

Registerade mig precis, verkar vara ett riktigt kul onlinespel ^_^.

Heter Weeble.

 

Har en fråga, räknas produktionen även ifall att man inte är inloggad?

Ja den går upp när du inte är inloggad också ;) Annars skulle det ta väldigt lång tid att komma igång :rolleyes:

Vilken server spelar du på? Om du inte spelar på speed så börja där! Det är mycket roligare än de andra.

 

Jag kör på Speed. Vad heter du? ;)

 

Edit: Vill bygga en samlingsplats så jag kan bilda trupper men det går inte trots att jag har tillräckligt med råvaror + att jag placerar den till höger om huvudbyggnaden. Vad är fel?

 

Vad står det då när du är på platsen? Jag heter brat:)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 115
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Registerade mig precis, verkar vara ett riktigt kul onlinespel ^_^.

Heter Weeble.

 

Har en fråga, räknas produktionen även ifall att man inte är inloggad?

Ja den går upp när du inte är inloggad också ;) Annars skulle det ta väldigt lång tid att komma igång :rolleyes:

Vilken server spelar du på? Om du inte spelar på speed så börja där! Det är mycket roligare än de andra.

Jag kör på Speed. Vad heter du? ;)

 

Edit: Vill bygga en samlingsplats så jag kan bilda trupper men det går inte trots att jag har tillräckligt med råvaror + att jag placerar den till höger om huvudbyggnaden. Vad är fel?

 

Vad står det då när du är på platsen? Jag heter brat:)

 

Saxxat från Travian:

 

För närvarande kan inga nya byggnader konstrueras.

 

Många byggnader har speciella krav att fylla

innan de kan konstrueras.

Du kan se vad som krävs i instruktionerna.

 

För att bygga samlingsplatsen så behövs det inga krav, så jag förstår inte vad problemet är :P.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Registerade mig precis, verkar vara ett riktigt kul onlinespel ^_^.

Heter Weeble.

 

Har en fråga, räknas produktionen även ifall att man inte är inloggad?

Ja den går upp när du inte är inloggad också ;) Annars skulle det ta väldigt lång tid att komma igång :rolleyes:

Vilken server spelar du på? Om du inte spelar på speed så börja där! Det är mycket roligare än de andra.

Jag kör på Speed. Vad heter du? ;)

 

Edit: Vill bygga en samlingsplats så jag kan bilda trupper men det går inte trots att jag har tillräckligt med råvaror + att jag placerar den till höger om huvudbyggnaden. Vad är fel?

Vad står det då när du är på platsen? Jag heter brat:)

 

Saxxat från Travian:

 

För närvarande kan inga nya byggnader konstrueras.

 

Många byggnader har speciella krav att fylla

innan de kan konstrueras.

Du kan se vad som krävs i instruktionerna.

 

För att bygga samlingsplatsen så behövs det inga krav, så jag förstår inte vad problemet är :P.

 

Du ska inte bygga på en vanlig byggnadsplan. Bygg den där på gräsplätten brevid huvudbyggnaden där det står några människor. Säg till om du behöver hjälp bara;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det börjar dra ihop sig till Endgame på speed då... Har hört från en kompis att det startar den 29 Maj. Vet inte om det stämmer, men han sa att det var insideinformation... Har tre senatorer ståendes. Snart 5K Imps (Jag vet, jag suger! :cry: ) som off styrka, med 31 katas. (Min sitter dödade alla + en senator när jag hade gömt dem i en oas!!) Ska iallafall inte ta något vu själv, hehe... Min deff styrka är bättre 8K prattar i huvudbyn och 4K i startbyn.

 

Vad har ni för gubbs inför endgame?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...