Luxaxix Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 (redigerat) Heter SchtekarN som sagt, PM:a mig? :D jag h¨ller ditt namn hemligt. Ser ingen anledning till att kontakta dig. Om du vill ha beskydd, fråga någon annan. Har fullt upp att beskydda min allians. Loosade 4K Praetorianer inatt p.g.a allianshjälp. Redigerat 13 Maj 2008 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Jag söker inte hjälp..lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 (redigerat) Kan bjuda på lite rapporter mot excidium! En som hjälpte oss lite... En hövding gick i stöpet... Likadan, fast vårt deff loosade totalt... Fin deffning mot exc. Gjorde, fel, anfallaren ska vara german. Axc anfaller. Mad Max ger sig in i kriget som allierade till Excidium, dock står det en bra mur där... Redigerat 13 Maj 2008 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 :lol: Jag är asgrym...naat. Men gjorde så att rendan fick en ny by...sparar till schtekarns andra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jag heter brat på speed. Det går inte så bra för mig denna omgången. Blir farmad hela tiden och en kille har tatt min by. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 pop? Kan be min polare hjälpa till ^^ Han har 1.5k invånare, 4 byar och i den största med 600pop har han BYx4 i armé o trupper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 330 tror jag:P Men som tur var så blir jag inte farmad längre nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Heter SchtekarN på server 6 också..Germaner där..men det sög ;P Schtekarn: Speed 3x=415pop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Registerade mig precis, verkar vara ett riktigt kul onlinespel ^_^. Heter Weeble. Har en fråga, räknas produktionen även ifall att man inte är inloggad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Registerade mig precis, verkar vara ett riktigt kul onlinespel ^_^. Heter Weeble. Har en fråga, räknas produktionen även ifall att man inte är inloggad? Ja den går upp när du inte är inloggad också ;) Annars skulle det ta väldigt lång tid att komma igång :rolleyes: Vilken server spelar du på? Om du inte spelar på speed så börja där! Det är mycket roligare än de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Körde lite på SeZ innan, nu har jag lagt av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 (redigerat) Registerade mig precis, verkar vara ett riktigt kul onlinespel ^_^. Heter Weeble. Har en fråga, räknas produktionen även ifall att man inte är inloggad? Ja den går upp när du inte är inloggad också ;) Annars skulle det ta väldigt lång tid att komma igång :rolleyes: Vilken server spelar du på? Om du inte spelar på speed så börja där! Det är mycket roligare än de andra. Jag kör på Speed. Vad heter du? ;) Edit: Vill bygga en samlingsplats så jag kan bilda trupper men det går inte trots att jag har tillräckligt med råvaror + att jag placerar den till höger om huvudbyggnaden. Vad är fel? Redigerat 20 Maj 2008 av Pocahontas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.