Kuzune Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 T ex "Nintendo 64 ROMs" eller nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 nu har jag hittat en sån där sida men zelda spelerna funkar inte, dem gjorde det inte på romhustler heller :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Du har väl en Emulator eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Hmm, vad är det som inte fungerar då? Beskriv mer. Och vilken Emulator har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Jag har emulatorn ''project64'' och om jag trycker på nått zeldaspel så står det ''This title is ESA protected and is N/A for download'' :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Hmm, du har rätt, men det var inte så senast jag laddade ner dem. Det verkar bara vara en del av spelen som är skyddade (dem största förstås, t ex Zelda och Mario-spelen). Då kan du bara söka vidare, till slut hittar du det. Och testa 1964, enligt mig mycket bättre än PJ64, speciellt till Zelda-spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 9 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 men om jag spelar ett spel på 1964 så står det ''no controller'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Då måste du gå Plugins > Inputs Settings och kryssa i rutan där det står Plugged, och ange knappar. Funkar inte det så är det fel på själva ROM:en (alla ROMs är inte lika, även om det är samma spel). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 10 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 men vart går man in på plugins då? jo, nu fattar jag var det ligger men den vad menar du med kryssa i alla rutor? dem var redan ikryssade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Då är det som sagt fel på ROM:en, så du måste testa en annan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Romhustler blev dissade av Nintendo. använd EMUparadise. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg