KaramellKing Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Använder keps och jag har en nike keps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 En sånna här kepsar är snygga. Ska nog köpa en nästa sommar, nu använder jag mössa. http://img223.imageshack.us/img223/3328/keepssm4.jpg En i min klass har ca: 3 stycken Sweet kepsar(med ett sådant drä klistermärke på. Jag brukar ha keps på mig annars mössa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 jag ser oftast skiful ut i keps, så jag använder ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 En sånna här kepsar är snygga. Ska nog köpa en nästa sommar, nu använder jag mössa. http://img223.imageshack.us/img223/3328/keepssm4.jpg är de där fortfarande populära :s? trodde det var en innegrej 2006 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 spela roll om det är inne grej :P det kan väll va snyggt ändå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 HAr ju Min Svarta SlipKnoT Keps.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 tjao jag har keps i bland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Har 3 New Era kepsar men använder inte dom så mycket nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Har en Blacksabbath keps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Jag köpte nyss en svart la-dogders keps men den blev snodd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 jag brukar ha en jag köpte i san fransico det står "gaints" på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Jag hade alltid på mig keps förr. Men nu passar jag definitivt inte i det längre. Men hade typ 8 olika kepsar. Minns inte vad någon hette men dom var riktigt frääna ^_^ technique. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.