Firecracker Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Har sett att det finns många sådana program men jag undrar hur mycket kraft från datorn dom tar då man t.ex sitter och lirar BF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 (redigerat) Tar väl lite..jag tog bort för det segade lite. Men om du ska sitta och rita på Paint gör det inget Redigerat 2 Augusti 2007 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 tar nästan inget på datorn....visst den blev lite segare men det är för att min dator e så kass....jag testa vista transformatiion på en dator med 1400 Mhz i pressesor hastighet och 128 i ram....funkade hur bra som helst....det började iförsej lagga på vissa spel men det tar inte så mycke....tar lite mer än vad xp gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Vadå? Finns det program, så att man kan köra Vista ovanpå ett annat system, eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Vadå? Finns det program, så att man kan köra Vista ovanpå ett annat system, eller vad? nä men det finns program som gör så att Windows XP får Windows Vista tema...man får alla fuktioner som vista har till XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Det var ju typ det jag menade. Finns det XP för Windows ME oxå, då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Inte riktigt alla funktioner men typ alla gadgets och det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Så man har kvar XP eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Så man har kvar XP eller? Det är fortfarande XP.....har bara fått vista useende...jag kan lägga upp några bilder hur det ser ut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Kan du inte lägga upp bilder OCH hur man fixar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Har sett någon tidning med en guide på det där.. kan ha fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Kan du scanna in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.