💬
Logga in
Fuska.se

Vad Är Det Här?

17 svar · startad

Vad är detta för spel? http://video.google.com/videoplay?docid=-6006654542816998260

Har det kommit ut eller ska det komma ut? Det ser extremt coolt ut B)

Nivå 2 · Novis

Det är ett spel som heter Portal har inte kommit ut en. Men den kommer att äga sönder!! :lol:

Nivå 2 · Novis

Tror det kommer på Steam fatiskt!

Nivå 2 · Novis

verkar ass coolt. :lol: ...men det är säkert ett sånt spel som man tröttnar på rätt snabbt :huh:

Nivå 7 · Fuskare

Som sagt, ÄGA SÖNDER, Det måste antingen vara HalfLife 2 motorn eller så är det en uppgraderad version av den eftersom det är valve som utvecklar det.

Nåt att se fram emot, känner apstinensen redan :P

Även om det inte kommer att vara riktigt action i det som ett navligt fps så kommer det att äga. Det ser ju ut som om det bara är problemlösning. SOM KOMMER ATT ÄGA :)

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

jo, verkar rätt coolt. Men som Reaper säger så tröttnar man nog på det rätt snabbt.

Nivå 3 · Lärling

WOW :o :o Jag vill köpa den redan nu :D

Nivå 2 · Novis

ser verkligen coolt ut

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag ska köpa Orange box där man får HL2:ep2, Team fortress 2 och Portal. (samt Half-Life 2 och HL2:ep1)

Ska inte köra från skivan.. ska bara regga spelet o ladda ner det som jag brukar :P

Portal körs med en uppdaterad version av Source motorn som släpps med Orange box. Den gamla versionen kom med HL2:ep1

Mer info om spelet: http://orange.half-life2.com/portal.html

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Vet att jag har sett den förut men det var typ ett halvår sedan så det är inte så jättenytt precis...

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vet att jag har sett den förut men det var typ ett halvår sedan så det är inte så jättenytt precis...

Samma här. Videon kom ju upp 19 Juli 2006!

7 Aug 2007
Nivå 5 · Fuskare

vet inte om det e sant men.. kommer inte ihåg var men det stog att at det kommer ut i augusti lr till jul.. minns inte :(

8 Aug 2007
Nivå 7 · Fuskare

Ser kul ut...man får väl ta och lira HL spelen eftersom det här verkar vara en del av det universumet.

Nån mer som har testat att gå in på Aperture Science's Hemsida?

För er som inte kommer in, gör så här:

1. Skriv "User" (utan ")

2. Skriv vad som helst

3. Skriv Portal som lösenord

4a. Skriv "Apply" så får du ett trevligt litet frågeformulär att fylla i, utfrågningen påminner mycket om ett test som kan användas för att gissa folks lösenord.

4b. Skriv "THECAKEISALIE" så får du ett lite småskrämmande meddelande.

Senast ändrad:

9 Aug 2007
Nivå 2 · Novis

Ni vet vel att den kommer ut sammtidigt som Team Fotress 2 kommer ut?

Båda kommer att äga SÖNDER!!

det kommer med HL2:E2 när det kommer.

13 Aug 2007
Nivå 2 · Novis

tror knapats att den kommer ut i år

Nivå 16 · Legendfuskare

enligt gamespot.com kommer det ut 9octber i år :) jag ska köpa det*host*

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in