Zepher Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Oäkta? Snarare mer äkta när man dödar riktiga roller. Ja, så ni skulle att tycka att det är kul och köra mc fortfarande 4-5 timmar per dag? Ja! AQ, MC, ZG </3. Spelet känns faktiskt oäkta nu. Men, saker ändras ju så.. >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Blizzard. Det va ju flera tusen som slutade på grund av TBC, varför fick just dina kompisar ett gratis hemskickat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Flera slutade eftersom TBC blev försenat alltid och det hade annat och göra än och vänta på en ny expansion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 (redigerat) Oäkta? Snarare mer äkta när man dödar riktiga roller. Ja, så ni skulle att tycka att det är kul och köra mc fortfarande 4-5 timmar per dag? Nej absolut inte, visst ska man ha level cap 70 och alla nya instancer osv och Outland.. Men jag tycker bara att det känns oäkta, vet inte riktigt varför... Det va ju flera tusen som slutade på grund av TBC, varför fick just dina kompisar ett gratis hemskickat?Nu ställer du ju en fråga som både du och jag vet att jag inte kan svara på. För det första så fick inte alla min kompisar ett TBC hemskickat, utan bara några av dem. Sen hur Blizzard valde vet jag inte, och alla tusen behöver heller inte ha valt att det var av expansionen dem slutade, några skiter i det och tar bara ett random alternativ. Och visst har Blizzard råd med några miljoner för att skicka ut några TBC till personer. Redigerat 17 September 2007 av Denieru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Sen så är det inget och klaga på för att folk slutar. Var enda företag gör kunderna missnöjda med spel dem tillverkar, flera slutar. Vad är det ni klagar på?? Vi har fortfarande mest spelare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 18 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 qq... om ni tycker att tbc va trist så får ni väl göra det, men två saker. 1. diskutera det inte i denna tråden -.- 2. vad f*n ska ni egentligen göra åt saken? blizzard gör som dom vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst uran Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 prins bapalapashamalamadingdong! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 prins bapalapashamalamadingdong! äntligen lite back to topic efter all denna tjatiga diskution om expansions... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zepher Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Det här j*vlar spelet ska inte komma nästa år enligt blizzard! Stod 2009 på ett place och 2012 på ett place. Och håller med han som skrev högre upp i tråden. Blizzard gör vafan dom vill och är inte du nöjd med det så dra från WoW Världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Är det verkligen så? Isåfall blir jag väldigt nöjd. Men 2009 och 2012 är alldeles för sent. Sista kvartalet av 2008 skulle jag vilja ha. Tack Mike om dessa releasedatum är äkta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zepher Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Är det verkligen så? Isåfall blir jag väldigt nöjd. Men 2009 och 2012 är alldeles för sent. Sista kvartalet av 2008 skulle jag vilja ha. Tack Mike om dessa releasedatum är äkta. Mina polare sa efter år 2009 någon gång. Jag är inte säker ett skit tho. Står olika överallt ;S. Men om dom nyligen börjat på spelet så kan det inte ta 5 månader att skapa det. Blir ju som chocklad muffins utan chocklad. Blir ett j*vlar bugg spel. Eller well, beror väl hur dom klarar sig. Ja venne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Folk verkar ha problem. Så bara för att ni läser på en j*vla propaganda sida så ska ni tro att det är sant? Man ska vänta på Blizzards bekräftelse, inte från några idioter som tror dem är Crews från Blizzard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg