Hoppa till innehåll

World Of Warcraft: Wrath Of The Lich King


Xynthiar
 Dela

Rekommendera inlägg

Tycker bara att det är onödigt att göra ett ex-pack så tidigt, man borde få mer tid med TBC.

jo ..., har inte ens tbc ännu, är lvl 53-54 hunter, men ska köpa gamecard på fredag 14 september om jag får tid, och då köper jag tbc me de.

 

Jo en fråga som ni kan svara med pm till mig, får man nå gratis speltid med köpet av tbc?

 

 

 

Edit: tog bort svordom

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 221
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kaktus-Killen

När jag för första gången fick reda på att Blizzard skulle utannonsera en expansion som man kan levla upp till 80 så blev jag besviken. Det är jag även nu, jag uppskattar inte levlandet i spelet, det jag gillar med wow är att vara i högsta level och PvP:a. Bort med det här s*t*ns j*vl* sk*t levlandet! Jag har inte läst igenom tråden, men det är säkerligen fler som tycker som jag och då tänker jag inte bara på er här på fuska.se. Jag har fyra andra kompisar som lirar wow och som alla kommer att sluta innan Wrath of the lich king släpps.

 

Varför inte tänka lite på att personer som går i nian som skall få ut sitt slutbetyg kommer att bli beroende? Det var ett flertal personer i min klass som hade totalt förstört sina betyg pga att TBC kom ut och de ville bli 70, sedan skulle de tävla om vem som var starkast. Det är ju trist! Vilken tur att jag är så lat på att levla, annars hade jag också hamnat i samma situation.

 

Mitt förslag på expansionen skulle vara: Gör en helt ny värld och nya klasser men låt 70 vara max-level.

Detta var iaf min åsikt om expansionen.

Jaa! En helt ny värld men fortfarande lvl 70, en sjö av quests som vi kan göra för.. guld. och såklart inget nytt gear, vi vill väl inte att dom som "förtjänat" sina epics att bli besvikna? Så alla northrend dungeons får ha samma loot som Hellfire Ramparts!

gör dig själv en tjänst och låt bli att spela MMORPGs om du inte tycker det är kul förrän man är maxlevel.

 

gå o spela Guild Wars om du vill skippa levlande o börja med pvp direkt -_-

 

PS. jag är säker på att blizzard bryr sig jättemycket om folk sticker när de inte ens gillar spelet längre.

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag för första gången fick reda på att Blizzard skulle utannonsera en expansion som man kan levla upp till 80 så blev jag besviken. Det är jag även nu, jag uppskattar inte levlandet i spelet, det jag gillar med wow är att vara i högsta level och PvP:a. Bort med det här s*t*ns j*vl* sk*t levlandet! Jag har inte läst igenom tråden, men det är säkerligen fler som tycker som jag och då tänker jag inte bara på er här på fuska.se. Jag har fyra andra kompisar som lirar wow och som alla kommer att sluta innan Wrath of the lich king släpps.

 

Varför inte tänka lite på att personer som går i nian som skall få ut sitt slutbetyg kommer att bli beroende? Det var ett flertal personer i min klass som hade totalt förstört sina betyg pga att TBC kom ut och de ville bli 70, sedan skulle de tävla om vem som var starkast. Det är ju trist! Vilken tur att jag är så lat på att levla, annars hade jag också hamnat i samma situation.

 

Mitt förslag på expansionen skulle vara: Gör en helt ny värld och nya klasser men låt 70 vara max-level.

Detta var iaf min åsikt om expansionen.

Om dom väljer WoW före deras skolarbete är det deras fel och inte blizzards.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blizzard kan ju inte tänka på allt samtidigt, inte både på Nior som kanske kan bli beroende och andra som kanske inte bli beroende, some Veilor sa: Då är det deras fel , inte Blizzards.

Redigerat av DraggO
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag för första gången fick reda på att Blizzard skulle utannonsera en expansion som man kan levla upp till 80 så blev jag besviken. Det är jag även nu, jag uppskattar inte levlandet i spelet, det jag gillar med wow är att vara i högsta level och PvP:a. Bort med det här s*t*ns j*vl* sk*t levlandet! Jag har inte läst igenom tråden, men det är säkerligen fler som tycker som jag och då tänker jag inte bara på er här på fuska.se. Jag har fyra andra kompisar som lirar wow och som alla kommer att sluta innan Wrath of the lich king släpps.

 

Varför inte tänka lite på att personer som går i nian som skall få ut sitt slutbetyg kommer att bli beroende? Det var ett flertal personer i min klass som hade totalt förstört sina betyg pga att TBC kom ut och de ville bli 70, sedan skulle de tävla om vem som var starkast. Det är ju trist! Vilken tur att jag är så lat på att levla, annars hade jag också hamnat i samma situation.

 

Mitt förslag på expansionen skulle vara: Gör en helt ny värld och nya klasser men låt 70 vara max-level.

Detta var iaf min åsikt om expansionen.

Jaa! En helt ny värld men fortfarande lvl 70, en sjö av quests som vi kan göra för.. guld. och såklart inget nytt gear, vi vill väl inte att dom som "förtjänat" sina epics att bli besvikna? Så alla northrend dungeons får ha samma loot som Hellfire Ramparts!

gör dig själv en tjänst och låt bli att spela MMORPGs om du inte tycker det är kul förrän man är maxlevel.

 

gå o spela Guild Wars om du vill skippa levlande o börja med pvp direkt -_-

 

PS. jag är säker på att blizzard bryr sig jättemycket om folk sticker när de inte ens gillar spelet längre.

 

Ja, dem bryr sig. Jag har flera kompisar som slutade p.g.a TBC. Dem fick ett TBC hemskickat för att dem ska börja spela igen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dem bryr sig. Jag har flera kompisar som slutade p.g.a TBC. Dem fick ett TBC hemskickat för att dem ska börja

spela igen.

 

Ett TBC hemskickat av?

Blizzard.

 

jahaja! att blizzard skickar ett tbc till nån -.- dom vet ju inte ens varför dom slutar spela, och de slutar ju spela flera spelare om dagen/veckan... ljug mer

När du väljer att sluta spela i account management så väljer du anledning till att du slutar spela, en av alternativen är "Expansion". Så nej, jag ljuger inte. Ta reda på lite fakta innan du skriver, och varför skulle jag ljuga om något sådant? Skulle vara mycket onödigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...