Hoppa till innehåll

Runescape Ot (moparscape)


Rekommendera inlägg

om jag laddar ner moparscape kan jag fortfarande spela det vanliga runescape då?? :meddum:

Nej din dator kommer informera Jagex om att du har moparscape och ditt account kommer bli bannat för evigt och evigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...
  • Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

:P arsenal när du sa det kom jag ihåg på en server där jag gav en 900M så sa han att jag skulle få en kod ;: så fick jag full black och när man hade det så skdade du 99 på alla players och 900 på all npc´s :lol: det slutade med att jag pkade alla precis som du men sen kom en admin och sa att jag skulle trade black mot 900 full barrows men så pkade jag han och blev bannad från den servern ;:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
  • 2 veckor senare...

Uhm, mitt acc blir inte bannat på RS om jag kör MS va?

Vad tror du? Fast det var lite läskigt första gången jag testade mopar. Efteråt kunde jag inte komma in på rs... :S Fast dagen efter gick det.

 

Då är det ditt Java som inte fungerar bra.

 

Jag har hittat en hemsida som fungerar lika bra som rs, fast det är mopar.

 

Www.Frugooscape.net -> 'yes', go -> Register, skriv in användarnamn och lösenord -> Play Frugooscape-> Select detail High/Low-> World 2-4 (Inte 1, det är ett annat spel typ)-> 'Yes'-> Username:xxxxx Password:xxxxx-> log in.

 

Gå in på hemsidan så fattar ni guiden, annars är det svårt.

 

Sen för att få saker, så skriver ni in koder.

 

Några exempel:

 

Bandos gs: ::pickup 8003 1, så får du ett bgs.

 

Bank: ::bank, så kommer du till banken

 

Random armour: ::ranarmor, så får du en armour, med allt från bronze full helm, till 3rd age kite.(O.B.S man får alltid whip som vapen, man kan inte få nåt annat.)

 

Alla saker har en kod, som man ser om man högerklickar. Inom grön parantes. Det som jag har fettat är bandos god sword koden. Andra bra koder är 6585(Fury), 3842(Zamorak book). Finns även andra saker, såsom whips i andra färger, santas i andra färger, dragon defender(pwnar).

 

Fråga gärna om ni vill spela men får problem, gärna i pm. Gl!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...