Rullis Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Four Swords kommer ut i slutet av Mars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 The legend of Zelda:Four swords till GC kommer ut 24 september 2004 står det i Superplay! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 jag såg det men kolla grafiken: http://www.speldirekt.se/v2_5/default.asp och gå in på gamecube,kommande,tetras tracker,screenshots ludde, kommer du oxå från karlstad? det finns ju bara en speldirekt o det är ju i karlstad så jag tänkte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Ja entligen nåra 2Player Zelda spel till en tv-konsoll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 nej jag bor inte i karlstad men det är en väldigt bra affär! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryu Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Kommer Four Swords till GameCube också? :o Ja.. ser dock inte så super anorlunda ut från till GBA däremot är tex rökmålnen från bomberna precis som i WW animerade och jävligt snygga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 jag ska köpa när dom komemr ut direkt... jag har ju alla zelda spel och ska ha fler! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 jag såg det men kolla grafiken: http://www.speldirekt.se/v2_5/default.asp och gå in på gamecube,kommande,tetras tracker,screenshots dom du bilderna du såg var från Gba:et, asså man kan spela med både NGC kontroll och Gba + GBA kabel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 dom du bilderna du såg var från Gba:et, asså man kan spela med både NGC kontroll och Gba + GBA kabel så du menar att man kan spela 4st t ex två med NGC handkontroller och 2 med GBA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 antagligen...men jag är inte säker...den första bilden var från GC:et i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 kk hoppas det blir roligt iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg