DSsnubben Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Skrivet 14 Augusti 2008 när jag ska lägga in en spray (inportera) då kommer det upp något om öhh jaa behörighet. jag kan alltså inte ha spray på mitt css då eller? :( Citera
Vitdom Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Skrivet 15 Augusti 2008 Eftersom ingen tydligen tog notis om mitt tidigigare inlägg skriver jag nu en mer enkel guide: 1. Starta kommandotolken. 2. Starta aktivitetshanteraren. 3. Avsluta processen explorer.exe i aktivitetshanteraren på fliken "Processer". 4. Navigera till filen du vill ta bort med cd(Change Directory) kommandot i kommandotolken. 5. Skriv "del /F /Q filnamn.filtillägg" i kommandotolken för att ta bort filen. 6. Starta explorer.exe genom att trycka på "Ny aktivitet" i aktivitetshanteraren på fliken "Program". 7. Skriv "explorer.exe". 8. Tryck på "OK", du är nu klar. Citera
laynus Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Skrivet 15 Augusti 2008 elr så kan man testa stänga av internet anslutningen och ta bort det Citera
Gäst Aso100 Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Skrivet 29 Augusti 2008 elr så kan man testa stänga av internet anslutningen och ta bort det lol och vad har det med det att göra? Citera
Gäst ROBLOX Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Skrivet 31 Augusti 2008 (redigerat) bajs! Redigerat 31 Augusti 2008 av Nafrali §3.9 Citera
D48 Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Skrivet 31 Augusti 2008 jag e lite dålig på just sånna saker, har med en fil ja ej får bort... men hur startar man i fel-säkert läge? (noob varning -.-) samma sak för mig. jag har inte brytt mig att ta reda på hur man startar en dator i felsäkert läge. hur gör man det? Citera
Luxaxix Skrivet 2 September 2008 Rapport Skrivet 2 September 2008 jag e lite dålig på just sånna saker, har med en fil ja ej får bort... men hur startar man i fel-säkert läge? (noob varning -.-) samma sak för mig. jag har inte brytt mig att ta reda på hur man startar en dator i felsäkert läge. hur gör man det? Lol, läs Ozoons inlägg längst upp på sidan... Om det inte funkar med F8 kan du testa F9, F10, Ctrl + Alt + Del... Olika på olika datorer... Citera
Viruz256 Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 Stäng av datorn när windows laddar (i början när du startar datorn), sen väljer du felsäkert läge... Funkar för mig. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.