SSssSS Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Jag har sökt på lite "konstiga" saker på google. det kommer upp som förslag varje gång jag ska söka på något. Kan man ta bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Håll pekaren över det alternativ som du vill ta bort och tryck Delete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SSssSS Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Det funkade inte <_< jag behöver ta bort i url : et också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Firefox : Verktyg : Rensa ut känslig data ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 IE: Verktyg > Internet-alternativ > Innehåll > Komplettera Automatiskt > Rensa Formulär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 OJOJ OJ! :o :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.