Gäst onix8 Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Skrivet 5 Augusti 2007 hur får man bild jag har bara bild vid min presentation stavning) men hur får man det vid forum har det nåt med avatar att göra????? Citera
GutenLOL Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Skrivet 5 Augusti 2007 1. Använd kommatecken. Dom ser ut så här , 2. Ja, det är avataren som visas bredvid dina inlägg. Citera
Katt Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Skrivet 5 Augusti 2007 Om du undrar hur man får en avatar, så klicka på Mina inställningar > Ändra avatarinställningar. Det står här också, http://www.fuska.se/forum/index.php?act=He...E=01&HID=28, i Hjälpen. Läs i den nästa gång, innan du frågar nått... Citera
Gäst onix8 Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Skrivet 5 Augusti 2007 1. Använd kommatecken. Dom ser ut så här , 2. Ja, det är avataren som visas bredvid dina inlägg. jag är inte dum Citera
Vitdom Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 (redigerat) Skrev han att du va dum? :huh: Han skrev bara att du behöver öva på din gramatik. Redigerat 6 Augusti 2007 av Vitdom Citera
GutenLOL Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 1. Använd kommatecken. Dom ser ut så här , 2. Ja, det är avataren som visas bredvid dina inlägg. jag är inte dum Sorry, men att skriva 26 ord i rad utan komma är svårt att läsa. Citera
Firecracker Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Skrivet 10 Augusti 2007 (redigerat) Jo, det blev särskillt klurigt när han glömt ett "(" tecken. Men tillbaka till topic nu. Redigerat 10 Augusti 2007 av jimutt Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.