Dezen Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Prophecies är det första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 jamen då köper ja ju bara nightfall ;) till en början Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Imo så ska man börja med proph eftersom det är det roligaste :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 proph är lätt det tråkigaste. man bara fixar en runner till LA först och sen till sanctum gör nåt miss fixar nån runner till gör några till miss och sen är det klarat. av typ 25 miss så gör man bara ca 10. därför man kan springa igenom det och därför gör man det också. proph är det ända som man kan fuska så på. man köper bara proph för det har bra skills och några bra farmnings ställe. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 (redigerat) o Redigerat 14 Januari 2008 av Samus aran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 många som köper nf först så du kan ju också göra det ^^.men du borde köpa de andra sen också för att bara ha ett gw är hyfsat tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 hur många konton/ character slots har man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 det finns inga raser. bara klasser. Klasserna är: Warrior, Elementalist, Mesmer, Ranger, Monk, Necromancer. Dessa får man oavsätt vilket spel man köper sen om man köper factions får man även Assassin och Ritualist. Och om man köper Nightfall får man Paragon, Dervish. Så man springer runt med en karaktär utan ras, då borde man inte kunna se den eller andra. Har jag fel? Klart det är en ras, det är väl människa eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 ja, det är människor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 (redigerat) Hoppas du inte spelat WoW, då lär GW bli en besvikelse. Jag spelade WoW först, stort misstag. Kan inte lira GW nu eftersom jag stör mig på massa småsaker. Redigerat 8 Augusti 2007 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 fast har man spelat gw innan wow så tycker man wow är tråkigt och stör sig på massa smågrejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 (redigerat) Jag har inte spelat expansionerna men jag spelade GW bra mycket förr. Alltså spelet blir segt, man känner sig instängd i sin karaktär, man kan inte hoppa (vet inte varför det är så "viktigt") man fastnar runt små sprickor i marken, striderna är små. PvP är mest bara team-deathmatch (enligt det jag spelat). och spelet är faktiskt rätt o-optimerat.. även fast jag spelar på 3.6ghz, 7800gtx och 1.5gb ram så kan spelet kännas segt, inte för datorn utan för att spelet är ooptimerat .. (kanske ja inte ska spela med allt på max, men ändå). I GW krävs det att man ska hitta partyn, vilket bara blir irriterande i längden då man inte kan komma nånvart om 1-2 går AFK, och kom igen, att maxlevel ligger på 20 är rätt uselt.. och att man bara kan ha 8 skills med sig på en gång.. usch Dock så testade jag WoW o slutade därför med GW. Man känner sig mycket mer fri i WoW kan man tycka, och där kan man iaf hitta folk utanför utposterna, där GW bara har separata delar för dig och ditt team, känns ensligt. Jag vet inte vad PvPn i GW har blivit, 12vs12 pratar ni om? WoW har ju också de vanliga PvP sakerna. CTF (Warsong Gulch), Take-and-Hold (Arathi Basin), och War-mode (Alterac Valley) med 40 mot 40 spelare. Och prata för guds skull inte om att GWs grafik äger WoWs, för ja det gör den, samtidigt som WoWs grafik SKA påminna om Warcraft 3 Men det är väl min åsikt, lämnade GW direkt när jag testat WoW, men du kanske inte har råd med månadsavgifter, då du inte köpt GW tidigare pga av att du trodde det hade just månadsavgifter. Redigerat 8 Augusti 2007 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.