💬
Logga in
Fuska.se

Portal

26 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Portal, det nya spelet som häger med Hl2 episode2, det är vackert..

http://video.google.com/videoplay?docid=-6006654542816998260

Riktigt vackert, men kommer nog bli rätt tråkigt efter ett tag..

LOGGA IN PÅ MSN ANDERS >_<

6 Aug 2007
Nivå 5 · Fuskare

1 : roligt men ändå svårt och jobbigt spel .

2 (off-topic) : detta ska ligga i Half-Life & Half-Life 2 samt CS forumet .

Nivå 2 · Novis

äger :D men som Poison sa så kommer det nog bli tråkit snabbt....rätt enformigt enligt mig

Nivå 6 · Fuskare

jag känner på mig att jag kan ha jävligt kul med det där spelet.... Tänk dödsmatcher i det... kan bli lite problematiskt, men som jag har det i huvudet, f*n så kul :D

Nivå 9 · Veteranfuskare

Hoppas de gör ett co-op tillläg där man spelar med andra och gör uppdrag! :lol:

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

själv vill jag hellre ha lite hl2 DM över det, tänk själv att nån kastar en låda efter dig, du drar upp en portal lite framför han som springer efter dig och en portal på väggen bakom, undviker lådan och får Mr attacker att döda sig själv. Skulle bli galet, men roligt:D

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8

Såvitt jag vet så kommer det bli multiplayer, sen på vilket sett vet jag inte.

Nivå 1 · Novis

Ser ut som något liknande jag kört. Var dock helt buggigt då, krashade då och då.

http://www.exitemod.com/

Fast tror nog detta kommer bli kul. :)

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Ser ut som något liknande jag kört. Var dock helt buggigt då, krashade då och då.

http://www.exitemod.com/

Fast tror nog detta kommer bli kul. :)

Det är väl en gmod kopia av portal.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

jag känner på mig att jag kan ha jävligt kul med det där spelet.... Tänk dödsmatcher i det... kan bli lite problematiskt, men som jag har det i huvudet, f*n så kul :D

hmmm dödsmatcher.....kan bli lite svårt eftersom man bara har det där konstiga portal vapnet....

7 Aug 2007
Nivå 6 · Fuskare

funkar väl som gravity gun också? ^^

Nivå 16 · Legendfuskare

enligt gamespot.com släpps det 9 oktober i The Orange Box

Har känt till portal rätt så länge, det finns också en mod som heter "portal wrench" till Prey där man kan göra portaler med alt-fire med skiftnyckeln, vad jag vet är det den ända moden som funkar till demoversionen av Prey, funkar självklart till fullversionen också.

verkar bli ett rätt kul spel, kommer es hur lång tid det kommer ta för mig att bli yr (om jag blir det vilket jag inte lär bli)

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

funkar väl som gravity gun också? ^^

jovisst men det fungerar som en svag version av gravity gun -_- tvivlar på att det går att döda med den -_-

Nivå 6 · Fuskare

Bah, man får väl modda lite själv då, beefa den lite ;D

8 Aug 2007

ja jag tror iallafall inte den kommer vara som anti-matter-grav-gun i slutet av HL2 :P

Nivå 6 · Fuskare

Tycker det är lite sur ton här nu ;)

Själv hoppas jag iaf på nån form av dödsmatcher, som förhoppningsvis är grymma också, annars får jag väl bli sur över att spelet inte är så bra som jag trodde...

Nivå 7 · Fuskare

Ser definitivt annorlunda ut, och bundlar dom det med HL så kanske jag äntligen testar det också.

9 Aug 2007
Nivå 3 · Lärling

Jag kommer köpa det. Synd bara att man får med HL2 bara ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in