Hoppa till innehåll

Den Där Dokumentären På Fyran..

Ytterman

Rekommendera inlägg

• Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag måste hålla med Draghon, det är sant att dom bara visade det värsta men det är ju för att de vuxna ska ha lättare att klaga...

Det är helt och hållet USAs eget fel att dom säljer vapen till vilken krigkåt typ som helst... det finns spel med onödigt våld...Postal 2 men även GTA 3 och GTA vice city... Spelen är ju skapade för att reta gallfeber på alla kostym nissar som tror dom vet rätt bara för att dom får 150000 kronor i månaden, egentligen vet de ingenting efter som de säger att de inte vill(vågar) spela spelen...

Krigspelen är bara en modernisering av krigslekarna förr i tiden och därför inte ett dugg farligare än dom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 0012

i USA är det kneppt ibland finns det vapen som nån har tappat o nån tar den o går o sjuter folk f*n vad sjukt att döda andra bara för man spelar spel hatar såna som dödar bara dem vill testa hur det känns o döda fy :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst -Snake_bite-

alla i ett annat forum säger att jag är påvärkad av spel när jag

jobbar bra i skolan

inte dödar folk

vågar inte döda någon

snäll ( enligt mina kompisar )

inte bråkar...., dem säger i ett annat forum att jag är påvärkad..., är jag det?

Redigerat av -Snake_bite-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom säljer spel som Postal 2 för att det finns ålders gränser. Såklart att man blir dum i huvet av det. Så det är ens eget fel att man inte bryr sig om dom. TV och Data spel företagen har gjort sitt bästa. Så det är föräldrarna som man ska klaga på att dom att dom låter sina barn bli dumma i huvet. Så dom kunde lika gärna göra en dokumetär om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom borde ha spelat dygnet runt för jag har spelat:

James Bond

Counter-Strike

Die Hard

Half Life

Quake

Unreal Tournament

Star Wars

Och säkert mycket mer men jag har aldrig gått runt som en galning med en pistol i handen.

Sen att nån pojke hade spelat stål-mannen och hoppat ner från en balkong är lite konstigt :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst YoTo

Jag springer inte på gatan med en Maverick m4a1 och pepprar allt o alla jag ser!

Jag spränger inte Mellanöstern med C4!

Jag leker inte Terrorist med en AK!

Jag påverkas inte av CS, iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...