Rullis Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Det bästa var att Sverige vann VM i Counter-Strike.det andra sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Jag måste hålla med Draghon, det är sant att dom bara visade det värsta men det är ju för att de vuxna ska ha lättare att klaga... Det är helt och hållet USAs eget fel att dom säljer vapen till vilken krigkåt typ som helst... det finns spel med onödigt våld...Postal 2 men även GTA 3 och GTA vice city... Spelen är ju skapade för att reta gallfeber på alla kostym nissar som tror dom vet rätt bara för att dom får 150000 kronor i månaden, egentligen vet de ingenting efter som de säger att de inte vill(vågar) spela spelen... Krigspelen är bara en modernisering av krigslekarna förr i tiden och därför inte ett dugg farligare än dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 i USA är det kneppt ibland finns det vapen som nån har tappat o nån tar den o går o sjuter folk f*n vad sjukt att döda andra bara för man spelar spel hatar såna som dödar bara dem vill testa hur det känns o döda fy :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Det var ett spel där dom slog av ett huvud med en spade sen kissade på liket...vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Postal 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Jag tror att det kan påverka, men väldigt få blir så påverkade att de faktiskt dödar någon. Men Postal spelen är ju rätt sjuka och manhunt o andra. Men ja tror det beror på om man spelar som hjälte eller kriminell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Vad det Postal 2 när dem slog av huvet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 (redigerat) alla i ett annat forum säger att jag är påvärkad av spel när jag jobbar bra i skolan inte dödar folk vågar inte döda någon snäll ( enligt mina kompisar ) inte bråkar...., dem säger i ett annat forum att jag är påvärkad..., är jag det? Redigerat 4 Mars 2004 av -Snake_bite- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Dom säljer spel som Postal 2 för att det finns ålders gränser. Såklart att man blir dum i huvet av det. Så det är ens eget fel att man inte bryr sig om dom. TV och Data spel företagen har gjort sitt bästa. Så det är föräldrarna som man ska klaga på att dom att dom låter sina barn bli dumma i huvet. Så dom kunde lika gärna göra en dokumetär om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Dom kan likagärna göra en dokumentär om att nyheterna påverkar barn. Alla dom hemska bilderna från Irak, Pakistan, Afghanistan och svälten i Afrika osv påverkar nog barn lika mycket som våldsspel. Och håller med 0013, det är föräldrarnas ansvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Dom borde ha spelat dygnet runt för jag har spelat: James Bond Counter-Strike Die Hard Half Life Quake Unreal Tournament Star Wars Och säkert mycket mer men jag har aldrig gått runt som en galning med en pistol i handen. Sen att nån pojke hade spelat stål-mannen och hoppat ner från en balkong är lite konstigt :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Jag springer inte på gatan med en Maverick m4a1 och pepprar allt o alla jag ser! Jag spränger inte Mellanöstern med C4! Jag leker inte Terrorist med en AK! Jag påverkas inte av CS, iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.