Eric_H Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Off topic, tyken är att vara smått elak, att käfta emot när man inte borde det, och ja... On topic, blocka den tykna tjejen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 men palla bli mobbad av en brud xD "ååh en tjej på msn säger taskiga saker till mej" :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 (redigerat) Bry dig inte! Som om hon vet vem du och din tjej är, det är nog nått skämt! Redigerat 11 November 2007 av Caruru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Boxa henne :evil: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 men palla bli mobbad av en brud xD "ååh en tjej på msn säger taskiga saker till mej" :( Errr... så det är mer manligt att bli retad av en man än att bli retad av en tjej? Jag tror att vi får sätta oss ner och ta en diskussion om det här, unge man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Håller med Squarebutt. Om en tjej är astyken mot en, så får man inte känna sig mobbad för att man är kille :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Jag skulle ha blockat henne först.sen när sen när den där störda tjejen hade sagt det till flickvännen s skulle jag sagt sanningen. och hoppas på att hon inte skulle göra slut. bråkar ibland med tjejer på msn men inte så mycket så att hon säger det till någon speciel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Jag skulle ha blockat henne först.sen när sen när den där störda tjejen hade sagt det till flickvännen s skulle jag sagt sanningen. och hoppas på att hon inte skulle göra slut. bråkar ibland med tjejer på msn men inte så mycket så att hon säger det till någon specielOja, trevlig bump du (; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Boxa henne :evil: :lol:Hahahaha, vad jag flabbade! xD Varför vet ingen vad tyken är?? Det är något av det första man lär sig ju! Tyken: Spydig. Småelak, utan anledning. Men spydig passar nog in bäst. Ett tips för att slippe "Tjejfejder" över nätet, adda inte någon som du inte känner. Samt acceptera inga inbjudningar. Såvida du inte har umgåtts med personen på annat sätt förut, t.ex. genom spel eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Jag skulle ha blockat henne först.sen när sen när den där störda tjejen hade sagt det till flickvännen s skulle jag sagt sanningen. och hoppas på att hon inte skulle göra slut. bråkar ibland med tjejer på msn men inte så mycket så att hon säger det till någon specielOja, trevlig bump du (; Vad betyder bump? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Jag skulle ha blockat henne först.sen när sen när den där störda tjejen hade sagt det till flickvännen s skulle jag sagt sanningen. och hoppas på att hon inte skulle göra slut. bråkar ibland med tjejer på msn men inte så mycket så att hon säger det till någon speciel Oja, trevlig bump du (; Vad betyder bump? http://letmegooglethatforyou.com/?q=bump Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LyxeLL Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 OMG!!! Hur kan ingen veta vad tyken är??:'P Hur kan man bara inte veta? x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg