Hoppa till innehåll

En Tjej Är Tyken Mot Mig På Msn


Gäst jesper93

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 1 år senare...

Jag skulle ha blockat henne först.sen när sen när den där störda tjejen hade sagt det till flickvännen s skulle jag sagt sanningen. och hoppas på att hon inte skulle göra slut. bråkar ibland med tjejer på msn men inte så mycket så att hon säger det till någon speciel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle ha blockat henne först.sen när sen när den där störda tjejen hade sagt det till flickvännen s skulle jag sagt sanningen. och hoppas på att hon inte skulle göra slut. bråkar ibland med tjejer på msn men inte så mycket så att hon säger det till någon speciel

Oja, trevlig bump du (;
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Boxa henne :evil: :lol:

Hahahaha, vad jag flabbade! xD

 

Varför vet ingen vad tyken är?? Det är något av det första man lär sig ju!

Tyken: Spydig. Småelak, utan anledning. Men spydig passar nog in bäst.

 

Ett tips för att slippe "Tjejfejder" över nätet, adda inte någon som du inte känner. Samt acceptera inga inbjudningar. Såvida du inte har umgåtts med personen på annat sätt förut, t.ex. genom spel eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle ha blockat henne först.sen när sen när den där störda tjejen hade sagt det till flickvännen s skulle jag sagt sanningen. och hoppas på att hon inte skulle göra slut. bråkar ibland med tjejer på msn men inte så mycket så att hon säger det till någon speciel

Oja, trevlig bump du (;

 

Vad betyder bump?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle ha blockat henne först.sen när sen när den där störda tjejen hade sagt det till flickvännen s skulle jag sagt sanningen. och hoppas på att hon inte skulle göra slut. bråkar ibland med tjejer på msn men inte så mycket så att hon säger det till någon speciel

Oja, trevlig bump du (;

 

Vad betyder bump?

 

http://letmegooglethatforyou.com/?q=bump
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...