Hoppa till innehåll

En Tjej Är Tyken Mot Mig På Msn

Rekommendera inlägg

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Skrivet

men palla bli mobbad av en brud xD "ååh en tjej på msn säger taskiga saker till mej" :(

Errr... så det är mer manligt att bli retad av en man än att bli retad av en tjej? Jag tror att vi får sätta oss ner och ta en diskussion om det här, unge man.

• 1 år senare...
Skrivet

Jag skulle ha blockat henne först.sen när sen när den där störda tjejen hade sagt det till flickvännen s skulle jag sagt sanningen. och hoppas på att hon inte skulle göra slut. bråkar ibland med tjejer på msn men inte så mycket så att hon säger det till någon speciel

Skrivet

Jag skulle ha blockat henne först.sen när sen när den där störda tjejen hade sagt det till flickvännen s skulle jag sagt sanningen. och hoppas på att hon inte skulle göra slut. bråkar ibland med tjejer på msn men inte så mycket så att hon säger det till någon speciel

Oja, trevlig bump du (;
Skrivet

Boxa henne :evil: :lol:

Hahahaha, vad jag flabbade! xD

Varför vet ingen vad tyken är?? Det är något av det första man lär sig ju!

Tyken: Spydig. Småelak, utan anledning. Men spydig passar nog in bäst.

Ett tips för att slippe "Tjejfejder" över nätet, adda inte någon som du inte känner. Samt acceptera inga inbjudningar. Såvida du inte har umgåtts med personen på annat sätt förut, t.ex. genom spel eller liknande.

Skrivet

Oja, trevlig bump du (;

Vad betyder bump?
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...