crazy_pingu Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 ja alla vet att crysis kommer ÄGA men många tänker ooh nej det kommer ut i november hur ska jag kunna vänta. men jag har svaret (för vissa)http://www.amazon.co.uk/Electronic-Arts-Crysis-PC-DVD/dp/B000FN5ETO/ref=pd_bbs_sr_1/203-7532487-3200708?ie=UTF8&s=videogames&qid=1186468591&sr=8-1 det kommer ut den fjortonde september i UK !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Japp.. Och 28 September i sverige ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crazy_pingu Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 jaha... där ser man... tack för rättningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 det kommer bli gött så länge datorn inte brinner upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Såg det på dreamhack summer, skit snyggt man kunde se as snygga tryckvågar o allt möjligt ^^ Recensenterna älskar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Det var längesedan man hörde talas om ett spel som man bara känner "Jag måste ha det!" om. Crysis är nog det första sedan Need for Speed Hot Pursuit 2 för min del. Sjuk grafik! Nån som vet om det använder DX10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 japp de är directX.10 som de satsar på men gör en för DirectX.9 ochså så äldre datorer kan njuta av de oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 hehe mitt grafikkort har bara DirectX 8.0 :P Ska nog köpa en ny dator senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 ja jag kommer nog också köpa en ny dator till november. I november kommer ju både Crysis och assasins creed ut så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 det roliga är att många sidor (gametrailers t.ex) har gett grafik-priset till COD4:MF inte crysis. och själv tycker jag det ser bättre ut än crysis, det har mer stämning och bättre arkitektur. crysis är abra som far cry fast snyggare grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.