JackGBG Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Byt belly drum mot hyper beam :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 "Byt belly drum mot hyper beam" om du gör det kommer han äga mer B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Verkligen inte!Nu behöver vi en matte lektion:120 delat i två delar blir bara 60.Vilket inte är mycket skada alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 28 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 150 delat i 2 menar du väl? ochblir n belly drummer bra utan belly drum???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 men dem är noobs.. kan ingenting om pokemon och tycker allt utom damageattacker är skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 28 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Menar du dej slälv eller dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Body Slam är alltid bra, speciellt med Snorlax. Den kan ju paralysera också. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Menar du dej slälv eller dem?Jag menar som folk som inte kan mycket om pokemon alltså noobs. (Nybörjare är inget nedsättande om du tror det) T ex använde jag när jag var noob på pokemon attacker med så hög base power som möjligt. jag fattade inte ens vad moves som growl leer swords dance och liknande stat boostingmoves gjorde. nu tror jag nog det bara var jag som var lite dålig, men oftast bryr man sig inte om statsen i början, kanske lär man gyarados surf som är sp atk och inte ph atk som är gyarados bättre val. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Jag tycker att CurseLax med Leftovers är bäst ... - Return - Curse - Rest - Shadow Ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Riktigt nice stats, fast jag skulle gett han något annat istället för Leftovers eftersom han redan kan liva upp sig själv med Rest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Agyir* Varför tycker du att return är bättre än bodyslam? Man kan inte lära return till vilken pokemon som helst, för att den fungera bäst när din pokemon är stolt, lojal till dig. Medan bodyslam, drar mycket + att den gör ofta motståndaren paralyserad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 150 delat i 2 menar du väl? ochblir n belly drummer bra utan belly drum???? Ojsan :lol: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg